| |||||
| Auteur | Sujet : Le mariage |
|---|---|
Tillow J'aime les tierces picardes. | Reprise du message précédent :
|
Publicité | Posté le 15-04-2013 à 16:45:09 ![]() ![]() |
psychatricmeuh Empty Walls |
--------------- Those empty walls / When we decline, from the confines of our mind / Don't waste your time, on coffins today / Don't you see their bodies burning? |
Dolores |
sebi |
--------------- A religious war is like children fighting over who has the strongest imaginary friend. |
sebi |
Message cité 4 fois Message édité par sebi le 15-04-2013 à 17:34:54 --------------- A religious war is like children fighting over who has the strongest imaginary friend. |
fenrir1 Done |
|
Publicité | Posté le 15-04-2013 à 17:37:04 ![]() ![]() |
fenrir1 Done |
|
sebi |
--------------- A religious war is like children fighting over who has the strongest imaginary friend. |
Tillow J'aime les tierces picardes. |
EDIT : pour rebondir sur le post de Blurpeuh au-dessus, nous ça fait 5 ans qu'on est ensemble et genre 4 ans qu'on vit dans le péché Message cité 1 fois Message édité par Tillow le 15-04-2013 à 17:53:05 |
fenrir1 Done |
|
Sinking Parano-Hypocondriaque |
--------------- Follow me to where the real fun is...!! |
sebi |
sebi |
Message cité 3 fois Message édité par sebi le 15-04-2013 à 18:09:05 --------------- A religious war is like children fighting over who has the strongest imaginary friend. |
fenrir1 Done |
|
|
|
sebi |
fenrir1 Done |
Dolores |
Genre les enfants. |
Cougy Play it fucking loud ! |
--------------- A.K.A. Korrozyf |
fenrir1 Done |
|
cassebrik RIP upsa |
|
sebi |
Cougy Play it fucking loud ! |
--------------- A.K.A. Korrozyf |
cassebrik RIP upsa |
|
sebi |
cassebrik RIP upsa |
Publicité | Posté le ![]() ![]() |