11:49 a.m. A Harvard official confirmed that Boston Marathon bombing suspect Dzhokhar A. Tsarnaev, a resident of Cambridge, worked at Harvard as a lifeguard as recently as the summer of 2012. Tsarnaev did not have access to Harvard facilities through an ID while working as a temporary employee, according to the official. The University has shared all information it has with law enforcement officials, the official said.
Je viens d'entendre sur la fréquence radio que le FBI était en route vers chez toi. Bon courage, tu nous manquera
---------------
Michael Schumacher laissera une trace immense dans l'histoire de notre sport. Il en a aussi laissé une belle sur les flancs de ma Williams à Adélaïde, en 1994...
Mufti Ismail Menk @muftimenk 17 Avr
Attitude can take away your beauty no matter how good looking you are or it could enhance your beauty, making you adorable.
c'est fou qu'il n'a pas encore été au moins aperçu ou arrêté, y'a des milliers de policiers, prions pour qu'ils soit dans les 30 % restants mais j'ai peur qu'il ait réussi à s'échapper