| |||||
| Auteur | Sujet : ATP – WTA |
|---|---|
Publicité | Posté le 11-08-2016 à 09:46:23 ![]() ![]() |
ress p |
|
sicqo unleash the dragon... |
La Monne Tu dois rompre. |
Zeplusoif | Vous pensez que c'est Shy'm derrière l'arbre au fond? --------------- If fate doesn't make you laugh, then you don't get the joke |
Publicité | Posté le 11-08-2016 à 15:01:59 ![]() ![]() |
Did_you_find_my_way I found mine / as usual / Bla² |
--------------- Life is a raging bull ! You fucked my wife? What?! How could you ask me a question like that? I'm your brother You ask me that? Where do you get your balls big enough to ask me that? Just tell me. I'm not answering it. / WOT Lux_Aeterna_Semper |
- gab | Du coup, de ceux-là, il reste qui ? Monfils et Simon ? --------------- Chounette ♥ | Oh ouiiiiiii il l'a fait, incroyable , c'est le dieu du tennis |
La Monne Tu dois rompre. | oui --------------- Lu et approuvé. |
Sangokai You put blood on my suit |
|
lakana | http://www.eurosport.fr/tennis/wim [...] tory.shtml
Message édité par lakana le 11-08-2016 à 16:22:36 --------------- "Au moins, jusqu'au bout il n'aura pas marché." H. Murakami |
Smelly Jelly Drive | Break blanc Simon. |
Smelly Jelly Drive | Débreak immédiat. |
petitebrunette1 | pas de Stream France tv?
--------------- Reviens,bgx |
Chou Andy Would you know my nem | Sur le central : http://rio2016.francetvsport.fr/vi [...] ntral.html |
petitebrunette1 | oui, merci. Message édité par petitebrunette1 le 11-08-2016 à 16:44:39 --------------- Reviens,bgx |
La Monne Tu dois rompre. | A los cabos, Karlovic a fait un match en 3 sets sans aucun tie-break --------------- Lu et approuvé. |
La Monne Tu dois rompre. |
xablen Seven Eleven | "Mon Rafa" --------------- "Things are gonna change and not for better" |
xablen Seven Eleven | La poutre qui s'est fait grillé dans le premier set. --------------- "Things are gonna change and not for better" |
Smelly Jelly Drive | 5/1 = 5/5. |
Smelly Jelly Drive |
somberlain |
xablen Seven Eleven | Si Rafa pisse pas violet, Simon a encore une chance. --------------- "Things are gonna change and not for better" |
Smelly Jelly Drive | Break d'entrée de 2e set. |
Smelly Jelly Drive | Double break. |
Smelly Jelly Drive | 7/6 6/3. |
SenorPollo | Victoire grâce à un 3ème break |
tryptique Stay hungry, stay foolish |
--------------- "J'ai les goûts les plus simples du monde, je me contente du meilleur" O. Wilde - Freedom of time is the new luxury. Time to sleep, work, play, relax, travel, inspire and get inspired. Time to write your story. |
Smelly Jelly Drive |
Message édité par Smelly Jelly le 11-08-2016 à 18:18:51 |
SenorPollo | J'aimerais vraiment qu'il gagne les JO Jean Martin |
Bobinou90 ynwa |
--------------- I couldn’t bear to think about the proper future, so I just tried to make things better for the next twenty minutes or so, over and over again. |
Publicité | Posté le ![]() ![]() |