| |||||
| Auteur | Sujet : BlaBla@Programmation |
|---|---|
Publicité | Posté le 01-02-2003 à 21:45:39 ![]() ![]() |
samuelp |
|
mareek Et de 3 \o/ |
--------------- "I wonder if the internal negative pressure in self pumping toothpaste tubes is adjusted for different market altitudes." John Carmack |
samuelp |
mareek Et de 3 \o/ |
--------------- "I wonder if the internal negative pressure in self pumping toothpaste tubes is adjusted for different market altitudes." John Carmack |
samuelp |
kadreg profil: Utilisateur |
--------------- brisez les rêves des gens, il en restera toujours quelque chose... -- laissez moi troller sur discu ! |
Publicité | Posté le 01-02-2003 à 21:49:27 ![]() ![]() |
samuelp |
--------------- brisez les rêves des gens, il en restera toujours quelque chose... -- laissez moi troller sur discu ! |
chupachupz |
darklord You're welcome | R? --------------- Just because you feel good does not make you right |
samuelp |
samuelp |
darklord You're welcome |
--------------- Just because you feel good does not make you right |
samuelp |
mareek Et de 3 \o/ |
darklord You're welcome | mais non ... --------------- Just because you feel good does not make you right |
lorill | attention chérie, ca va splitter |
darklord You're welcome | bon est ce que qqun est d'accord pour m'inviter? J'ai besoin de changer d'air ... --------------- Just because you feel good does not make you right |
samuelp |
antp Super AdministrateurChampion des excuses bidons |
lorill |
si tu passes par strasbourg |
mareek Et de 3 \o/ |
que dire pour faire 20 popst et enfin pouvoir flooder d'une manière franche et virile ? --------------- "I wonder if the internal negative pressure in self pumping toothpaste tubes is adjusted for different market altitudes." John Carmack |
darklord You're welcome | tu m'invites? --------------- Just because you feel good does not make you right |
antp Super AdministrateurChampion des excuses bidons | Reste une page après celle-ci, vous allez encore flooder comme des porcs je suppose Message édité par antp le 01-02-2003 à 21:56:57 --------------- mes programmes ·· les voitures dans les films ·· apprenez à écrire |
lorill |
|
lorill |
Publicité | Posté le ![]() ![]() |