| |||||
| Auteur | Sujet : BlaBla@Programmation |
|---|---|
antp Super AdministrateurChampion des excuses bidons | Reprise du message précédent :
--------------- mes programmes ·· les voitures dans les films ·· apprenez à écrire |
Publicité | Posté le 13-12-2002 à 11:39:02 ![]() ![]() |
antp Super AdministrateurChampion des excuses bidons |
--------------- mes programmes ·· les voitures dans les films ·· apprenez à écrire |
gm_superstar Appelez-moi Super |
--------------- Incongru : une FAQ abandonnée sur les Standards du Web - FAQ périmée de blabla@Prog |
cyp en forsse Toggenburg enthusiast | Multinicks ???
|
--greg-- |
--------------- #19b | Mardi 18 Février 2003 - nous fêtons les Bernadette | contre le fleur icq! |
mareek Et de 3 \o/ | ski ? --------------- "I wonder if the internal negative pressure in self pumping toothpaste tubes is adjusted for different market altitudes." John Carmack |
mareek Et de 3 \o/ |
même Marc (oui, je parle bien de son altesse Marc Prieur, le phenix des hotes de ces forums) floode en dernière page pour avoir le split --------------- "I wonder if the internal negative pressure in self pumping toothpaste tubes is adjusted for different market altitudes." John Carmack |
--greg-- |
--------------- #19b | Mardi 18 Février 2003 - nous fêtons les Bernadette | contre le fleur icq! |
Publicité | Posté le 13-12-2002 à 11:43:59 ![]() ![]() |
--greg-- |
elle vient du "topic à papas et mamans", j'adore sa tronche --------------- #19b | Mardi 18 Février 2003 - nous fêtons les Bernadette | contre le fleur icq! |
Taiche (╯°□°)╯︵ ┻━┻ |
--------------- Everyone thinks of changing the world, but no one thinks of changing himself | It is the peculiar quality of a fool to perceive the faults of others and to forget his own | Early clumsiness is not a verdict, it’s an essential ingredient. |
mareek Et de 3 \o/ |
vous connaissez ça en Belgique ? --------------- "I wonder if the internal negative pressure in self pumping toothpaste tubes is adjusted for different market altitudes." John Carmack |
mareek Et de 3 \o/ |
surtout que c'est moi qui ait eu le split et pas ces 2 traitres de harry et zion --------------- "I wonder if the internal negative pressure in self pumping toothpaste tubes is adjusted for different market altitudes." John Carmack |
drasche |
|
drasche |
drasche |
--------------- Incongru : une FAQ abandonnée sur les Standards du Web - FAQ périmée de blabla@Prog |
--greg-- |
mareek Et de 3 \o/ |
--------------- "I wonder if the internal negative pressure in self pumping toothpaste tubes is adjusted for different market altitudes." John Carmack |
mareek Et de 3 \o/ |
Intaigrist --------------- "I wonder if the internal negative pressure in self pumping toothpaste tubes is adjusted for different market altitudes." John Carmack |
Loom the Gloom Even coders get the blues... |
mareek Et de 3 \o/ |
--------------- "I wonder if the internal negative pressure in self pumping toothpaste tubes is adjusted for different market altitudes." John Carmack |
darklord You're welcome | bon miam miam mode engaged
--------------- Just because you feel good does not make you right |
mareek Et de 3 \o/ |
ouf, je suis rassuré.
--------------- Music|Market|Feed|Loom|DVD |
mareek Et de 3 \o/ |
et sans indiscretions, tu bosses où ? --------------- "I wonder if the internal negative pressure in self pumping toothpaste tubes is adjusted for different market altitudes." John Carmack |
Taiche (╯°□°)╯︵ ┻━┻ |
--------------- Everyone thinks of changing the world, but no one thinks of changing himself | It is the peculiar quality of a fool to perceive the faults of others and to forget his own | Early clumsiness is not a verdict, it’s an essential ingredient. |
mareek Et de 3 \o/ |
Message édité par mareek le 13-12-2002 à 12:52:40 --------------- "I wonder if the internal negative pressure in self pumping toothpaste tubes is adjusted for different market altitudes." John Carmack |
drasche | http://www.clubic.com/n/gen/n7324.html
|
kadreg profil: Utilisateur |
--------------- brisez les rêves des gens, il en restera toujours quelque chose... -- laissez moi troller sur discu ! |
Cherrytree cn=? |
ça me rappelle deluxe paint sur mon ST ! --------------- Le site de ma maman |
Cherrytree cn=? | Le réveil a pas sonné. On soupçonne Marnie d'une fausse manoeuvre. Du coup ben voilà. --------------- Le site de ma maman |
mareek Et de 3 \o/ |
Cherrytree cn=? |
darklord You're welcome | ban --------------- Just because you feel good does not make you right |
Publicité | Posté le ![]() ![]() |