| |||||
| Auteur | Sujet : BlaBla@Programmation |
|---|---|
Publicité | Posté le 22-11-2002 à 15:46:07 ![]() ![]() |
darklord You're welcome |
--------------- Just because you feel good does not make you right |
antp Super AdministrateurChampion des excuses bidons |
HappyHarry |
Message édité par HappyHarry le 22-11-2002 à 16:03:26 |
--greg-- |
lorill | |
mareek Et de 3 \o/ |
tiens, dark est entré dans le bureau de greg --------------- "I wonder if the internal negative pressure in self pumping toothpaste tubes is adjusted for different market altitudes." John Carmack |
HappyHarry |
|
kadreg profil: Utilisateur |
--------------- brisez les rêves des gens, il en restera toujours quelque chose... -- laissez moi troller sur discu ! |
lorill | jveux dormir |
Publicité | Posté le 22-11-2002 à 16:17:55 ![]() ![]() |
--greg-- |
--------------- #19b | Mardi 18 Février 2003 - nous fêtons les Bernadette | contre le fleur icq! |
drasche | c'est pas un peu fini ce rafus? on s'entend plus bosser ici...
--------------- Whichever format the fan may want to listen is fine with us – vinyl, wax cylinders, shellac, 8-track, iPod, cloud storage, cranial implants – just as long as it’s loud and rockin' (Billy Gibbons, ZZ Top) |
lorill |
|
mareek Et de 3 \o/ | ben moi je reste, na --------------- "I wonder if the internal negative pressure in self pumping toothpaste tubes is adjusted for different market altitudes." John Carmack |
--------------- brisez les rêves des gens, il en restera toujours quelque chose... -- laissez moi troller sur discu ! |
drasche | mouais en fait... lundi ça va être une journée de merde
--------------- Whichever format the fan may want to listen is fine with us – vinyl, wax cylinders, shellac, 8-track, iPod, cloud storage, cranial implants – just as long as it’s loud and rockin' (Billy Gibbons, ZZ Top) |
darklord You're welcome | floood --------------- Just because you feel good does not make you right |
mareek Et de 3 \o/ |
--------------- "I wonder if the internal negative pressure in self pumping toothpaste tubes is adjusted for different market altitudes." John Carmack |
darklord You're welcome | les lèches cul du modo rappliquent --------------- Just because you feel good does not make you right |
mareek Et de 3 \o/ |
Message édité par mareek le 22-11-2002 à 16:56:55 --------------- "I wonder if the internal negative pressure in self pumping toothpaste tubes is adjusted for different market altitudes." John Carmack |
darklord You're welcome | sale méchant Message édité par darklord le 22-11-2002 à 17:01:55 --------------- Just because you feel good does not make you right |
HappyHarry |
|
darklord You're welcome | --------------- Just because you feel good does not make you right |
mareek Et de 3 \o/ |
belge Message édité par mareek le 22-11-2002 à 17:05:00 --------------- "I wonder if the internal negative pressure in self pumping toothpaste tubes is adjusted for different market altitudes." John Carmack |
mareek Et de 3 \o/ |
j'ai toujours l'impression que ce smiley va sortir sa langue et attraper une mouche --------------- "I wonder if the internal negative pressure in self pumping toothpaste tubes is adjusted for different market altitudes." John Carmack |
zion Plop |
--------------- Informaticien.be - Lancez des défis à vos amis |
darklord You're welcome | archi connue --------------- Just because you feel good does not make you right |
zion Plop |
zion Plop |
mareek Et de 3 \o/ |
--------------- "I wonder if the internal negative pressure in self pumping toothpaste tubes is adjusted for different market altitudes." John Carmack |
zion Plop |
darklord You're welcome | 122 --------------- Just because you feel good does not make you right |
mareek Et de 3 \o/ |
Je comprends enfin: t'es venu au bureau en kilt ce matin, c'est pour ça que que greg@freestarthu a pris peur --------------- "I wonder if the internal negative pressure in self pumping toothpaste tubes is adjusted for different market altitudes." John Carmack |
Publicité | Posté le ![]() ![]() |
| Sujets relatifs | |
|---|---|
| serialize, unserialize et programmation objet | Programmation sous Lotus Notes V5 |
| programmation sous netbeans | Programmation avec le framebuffer du noyau Linux |
| Programmation en Shell | Tout sur la Programmation-fr |
| programmation reseaux | apprendre la programmation |
| Programmation d'un OS - erreur pdt le test sous bochs | Ou est-ce que vous avez appris les bases de la programmation ? |
| Plus de sujets relatifs à : BlaBla@Programmation | |