Forum |  HardWare.fr | News | Articles | PC | S'identifier | S'inscrire | Shop Recherche
2804 connectés 

 


 Mot :   Pseudo :  
  Aller à la page :
 
 Page :   1  2  3  4  5  ..  42  43  44  ..  51  52  53  54  55  56
Auteur Sujet :

Automobilista 2

n°14644169
mkfao

Transactions (0)
Posté le 27-04-2020 à 08:01:08  profilanswer
 

Reprise du message précédent :
Vraiment étonné des retours quand on connait la qualitance de AMS 1.
A voir soon vu que ca reste une beta mais merde j´en reviens pas les mauvais retours que je lis un peu partout !

mood
Publicité
Posté le 27-04-2020 à 08:01:08  profilanswer
 

n°14644184
_desert ea​gle_

Transactions (2)
Posté le 27-04-2020 à 08:32:44  profilanswer
 

attendez la v 1.0, je ne vous dis que ca :o

Message cité 1 fois
Message édité par _desert eagle_ le 27-04-2020 à 08:33:47

---------------
Matos Thrustmaster en ventes
n°14644195
Le_poilu
Mangez des poils !
Transactions (0)
Posté le 27-04-2020 à 08:47:11  profilanswer
 

V.8.4.0
 

Citation :


V0.8.4.0 CHANGELOG:
 
CONTENT
Added Interlagos Kart track (3 layouts)
 
GENERAL
Disabled custom event date setting
Fixed bug that would cause a new track selection to retain the default date of the previous track
Fixed multiplayer client rebroadcasting (could cause clients to be dropped from server)
 
UI & HUD
Added pedal input & engine power/torque data to telemetry screen
Fixed reported issues with VR / Triple HUD customization (needs validation, will reset any previous edit in those types of display)
Reenabled HUD selection for Options screen in-session
 
FORCE FEEDBACK
 
Added "New Default" FFB profile, with the following changes vs "old Default:
"Remapped" Gain slider (more detail on a dedicated FFB post later)
Improved Low Force Boost formula (more detail on a dedicated FFB post later)
A more detailed calculation of steering linkage ratios and how they influence force transferred over to the rack;
Overall small change in FFB output;
More accurate self-aligning torque and factors in residual Mz, camber inclination Mz; steer gyro Mz;
 
PHYSICS & AI
Updated brake disc thickness, optimum temps, wear, failure, fade properties with variations depending on brake material, fixing brake failure issues from previous build & improving brake feel on some cars
Minor adjustments to F-Classic tyre tread (all gens)
Adjusted AI tyre rolling resistance in F-V12, F-3, Roco
Minor AI performance update for Brands Hatch, Campo Grande, Donington, Guapore, Montreal, Oulton Park, Snetterton, Velocittá
 
VEHICLES
Puma P052: Updated missing LOD levels, cockpit display, rim blur, windscreen
Copa Truck: Added new parameter for Trucks to spawn in their pit slot rather then inside the garage, fixing bug in tracks where they wouldn´t fit the garage
Adjusted MRX & Roco collision mesh
Opala OldStock: Fixed bodywork mapping distortion
Gol Copa Classic: Added missing LOD levels
F-V12 : Updated #22 #23 community skin
Copa Uno: Completed livery updates for all cars in the series


---------------
Dans la lumière de l'ignorance je me débats pour que la bêtise humaine ne soit que de l'intelligence artificielle. Le monde virtuel dans lequel je vis n'est autre que le monde réel de l'obscur savoir.
n°14644486
siro'd'13
le nouveau, le gentil le 2.0
Transactions (0)
Posté le 27-04-2020 à 11:18:05  profilanswer
 

DVDAI a écrit :

J'ai essayé que 2 voitures à vrai mais pour l'instant... Trop de soucis sur ce jeu. Un mal de chien pour ajuster le volant comme je veux. L'interface est pas du tout intuitive. Quand t'es en multi, tu cliques sur exit en croyant revenir sur un écran précédent, ça te sort du serveur sans prévenir en faite. Et le comportement des auto que j'ai testé pour le moment, c'est pas... top top.Et tu froles un mur, le jeu te ralentit pour bien te faire perdre du temps, bref... Non pour l'instant c'est une déception cet opus.


les serveur en ligne sont bug complet faut pas y aller clairement!
 

mkfao a écrit :

Vraiment étonné des retours quand on connait la qualitance de AMS 1.
A voir soon vu que ca reste une beta mais merde j´en reviens pas les mauvais retours que je lis un peu partout !


je pense que ian bell lui a sur-vendu le moteur easy to win que Renato voulait peut-être aussi un jeu qui attire l’œil et le porte monnaie si y'a une sortie console ça va être jackpot!
 

_desert eagle_ a écrit :

attendez la v 1.0, je ne vous dis que ca :o


 
en V1 ça sera la même chose, faut être clair il sera pas mature avec très longtemps, table sur une bonne année au minimum pour etre "bien"

n°14644500
DVDAI

Transactions (0)
Posté le 27-04-2020 à 11:23:30  profilanswer
 

siro'd'13 a écrit :


les serveur en ligne sont bug complet faut pas y aller clairement!
 


 
 
Y'a qu'en ligne que ces jeux ont un intérêt pour moi. Seul bof quoi... :/

n°14644510
Arnros

Transactions (9)
Posté le 27-04-2020 à 11:26:52  profilanswer
 

Le multiplayer devrait arriver prochainement.  
 
Je ne comprends pas trop pourquoi les devs ne misent pas plus sur des ladder / league comme le font plein d'autres jeux LoL, Overwatch, iracing... Car c'est ce que beaucoup de monde demande. Pouvoir rouler online avec des joueurs de son niveau et basta.

n°14644516
alffir

Transactions (5)
Posté le 27-04-2020 à 11:30:14  profilanswer
 

Arnros a écrit :

Le multiplayer devrait arriver prochainement.

 

Je ne comprends pas trop pourquoi les devs ne misent pas plus sur des ladder / league comme le font plein d'autres jeux LoL, Overwatch, iracing... Car c'est ce que beaucoup de monde demande. Pouvoir rouler online avec des joueurs de son niveau et basta.


Tu as vu combien il y avait de joueur pour AMS ?

 

C'est très loin de iRacing, et ne parlons pas de LoL et Overwatch.


---------------
Il vaut mieux mobiliser son intelligence sur des conneries que mobiliser sa connerie sur des choses intelligentes.
n°14644533
Arnros

Transactions (9)
Posté le 27-04-2020 à 11:36:55  profilanswer
 

Oui d'accord le nombre de joueur est faible mais rien n'est fait pour les attirer non plus. Iracing attire du monde car il y a un online bien organisé. ACC commence à avoir un peu de monde grâce a son online, mais sur les autres simu il n'y a rien, si RF2 il y a un semblant de online mais bon rien de sérieux pour le moment.
 
Je pense qu'ajourd'hui pour ramener du monde sur une simu ou un jeu il faut que le online soit addictif et bien fait.

n°14653044
flagadadim
harley quinn fanboy
Transactions (1)
Posté le 02-05-2020 à 16:58:38  profilanswer
 

j'ai voulu relancer le jeu après une dizaine de jours et ça me dit qu'il ne prend pas en charge mon casque actuel (Rift S)... bon ben go sur RF2 alors  :o


---------------
« Quand j'étais jeune, j'étais très con. Je suis resté très jeune. »Jean-Claude Van Damme
n°14653628
Arnros

Transactions (9)
Posté le 03-05-2020 à 07:39:41  profilanswer
 

flagadadim a écrit :

j'ai voulu relancer le jeu après une dizaine de jours et ça me dit qu'il ne prend pas en charge mon casque actuel (Rift S)... bon ben go sur RF2 alors  :o


 
Et sur RF2 tu as eu message te disant que Soon on pourrait faire du online avec du monde non pro :)

mood
Publicité
Posté le 03-05-2020 à 07:39:41  profilanswer
 

n°14653773
flagadadim
harley quinn fanboy
Transactions (1)
Posté le 03-05-2020 à 10:50:14  profilanswer
 

j'ai réussi à le lancer en utilisant "Lancer en mode VR(Automobilista2)" à la place de "Lancer Automobilista 2 en mode VR (Oculus)"
 
 
Hier aucune méthode ne marchait, aujourd'hui j'ai eu une mise à jour et ça marche avec cette méthode
 
 
ça doit faire mal  :whistle:  :
https://zupimages.net/up/20/18/nkqj.jpg


---------------
« Quand j'étais jeune, j'étais très con. Je suis resté très jeune. »Jean-Claude Van Damme
n°14654444
_desert ea​gle_

Transactions (2)
Posté le 03-05-2020 à 19:13:46  profilanswer
 
n°14654446
DVDAI

Transactions (0)
Posté le 03-05-2020 à 19:16:33  profilanswer
 

Spa très pratique pour tourner le volant en effet :D

n°14654992
Le_poilu
Mangez des poils !
Transactions (0)
Posté le 04-05-2020 à 09:21:31  profilanswer
 

Citation :


V0.8.7.1 CHANGELOG:
 
GENERAL
Enabled Time Trial Mode
Player now has complete control in pits if Pit Stop Control is set to "Manual" in Gameplay Options (no longer gets automatically held up due to incoming traffic)
Implemented new CutTrackFraction logic for detecting how far back a track limit infringement in previous lap invalidates the next one (5% of track length in practice, 10% in qualifying, 15% in Time Trial)
Fix bug where spawning in garage in between sessions would cause Trucks to crash into the garage
 
CONTENT
Added Opala Stock Cars 1986 Season
 
UI & HUD
Added missing F-Trainer A vehicle specs; Corrected Puma GTB, Super V8, Lancer R & RS, Copa Classic specs
Fixed AJR V6 short name in session config screen
Added new 'Full' variation of the Laptime Info HUD element (gives past lap info or Time Trial info depending on game mode/session)
Moved Laptime info position slightly higher in default layout
 
PHYSICS & FFB
Added "Tyre Scrub to Rack" effect to FX FFB slider (New Default profile only
Added "Min force" FFB funcion, disabled by default (can be activated in custom FFB file)
Minor FFB adjustments to various cars to better suit New Default profile
Increased FFB smoothness for FWD cars
Fixed remaining issues with excessive brake wear
Revised drivelines for all TC Classics, AJR, F-Vintages, F-Classics Lancers, Ultimas to correct excessive drivetrain losses & inertia
Fixed suspension physics for Copa Classic B Passat
Minor adjustments to tyre tread & carcass for Copa Classic, Lancers, Opalas, Ultima Race, AJR, Stock Car & F-Classic
Added wet tyre options for Lancers & Copa Classics
Corrected excessive engine boost in Lancer R & RS
Fixed wrong default tyre option in some TC Classics that could cause CTDs
Reduced front ride height range & moved diffuser center of pressure forward by 8cm in Metalmoro AJR for more accurate aero balance (all variants)
F-Classics Gen1&2: moved diffuser center of pressure forward by 2cm for more accurate aero balance, increased diffuser downforce loss with yaw
F-Classic (all Gens): Adjusted default setup (stiffer rear ARB, corrected ride height inconsistencies); fixed V8 engine wear range
 
AI
Disabled glitchy AI function that would cause it to behave erratically while trying to weave out of the way under blue flag in Practice & Quali (AI will now just reduce speed to let faster car by)
Adjusted AI behavior under yellow flag (a bit less overzealous)
Revised AI damper rates for all cars
Minor AI performance tweak to Londrina (both layouts)
 
TRACKS
Corrected environment & track temperature ranges for South American tracks
Interlagos Kart: Fixed layout 3 fences and walls missing when running less than High Track Detail
 
VEHICLES
Passat Copa Classic B: Updated interior textures, corrected collision mesh
Puma P052: Updated cockpit interior textures; updated liveries for #03 #05 #08 #35 #36 #52 #65 #78 & added Community skins #55 #56 #58 #60
Sprint Race: Added rear brake lights


---------------
Dans la lumière de l'ignorance je me débats pour que la bêtise humaine ne soit que de l'intelligence artificielle. Le monde virtuel dans lequel je vis n'est autre que le monde réel de l'obscur savoir.
n°14664111
Le_poilu
Mangez des poils !
Transactions (0)
Posté le 10-05-2020 à 17:07:21  profilanswer
 

Citation :


V0.9.0.1 CHANGELOG:
 
CONTENT
Added Kyalami Grand Prix Circuit
Added Sigma P1 to P2 Class
Added Passat to Copa Classic FL Class
 
GENERAL
Update App Key used in Live Motion SDK
 
NETCODE
Reduced Fade Accel parameter to minimise chances of "ghost" car-to-car collisions in a Multiplayer Session
 
UI & HUD
Fixed back button on TimeTrial screen
Amended all brake bias labels to include F / R qualifier and all values to include front and rear.
Fixed telemetry HUD screen anchors (affects ultrawide positioning)
Fixed in-game menu anchors on various pages (audio, camera, controls & gameplay options screens, save/load setup, quick/full setup edit screens, VR)
Added Track Altitude information to loading screen
Added current time of day to Session Overview / Pause screens
Added Imola 1972 & Modern trackmaps
Added Stock Car Driver names
Updated missing tire names for Caterhams, F-Ultimate, Copa Classics
Added chat box to lobby page, multiplayer & pre-event screens
Fixed bug with incorrect engine torque statistic in vehicle selection & loading screen due to reversed metric / empiric system conversion
Adjusted naming for various Metalmoro MRX models
Fixed track country label on lobby page
Added exit confirmation to pre-event screen
Coodown lap now defaults to manual player control
 
PHYSICS
Standardized ranges, adjusted drag & lift increments per setting for cars with adjustable radiator & brake ducts
Adjusted brake heating for all prototypes & GT cars
Minor adjustments to Ultima Race, StockV8, F-Vintage tyre treads
Reduced roll inertia for StockV8, SuperV8, Ultima Race, Ultima
Slightly reduced grip off the ideal racing line
Reduced Metalmoro AJR diffuser efficiency
Adjusted StockV8 diffuser center of pressure slightly rearwards
Adjusted Roco, MRX, ARC Camaro engine torque curves
Moved default brake bias rearwards for Sprint Race, StockV8, Ultima Race
 
AI
Slightly increased AI awareness of human players
AI performance tuning for GT3, StockV8, P1, P2, P3, P4, Ultima Race, Sprint Race, F3, F-Vintage classes
 
TRACKS
Spielberg: fixed hole in garage floor; replaced incorrect pit building walls & pit doors; remapped garage and pit stall locations; removed excess grid assignments (32 cars supported); rebuilt triggers.
Brands Hatch. Fixed bug with cars appearing to float over the track; adjusted rolling start location; revised track limits; fixed garage door collision
 
VEHICLES
AJR: Adjusted Driver Animation; Added Imperio #175 & Mottin Racing 46 liveries
MRX: Corrected RPM LEDs for all variants
Ultima Race: Adjusted collision mesh
Puma P052: New liveries/updates/redesign for #01 #02 #04 #06 #07 #08 #10 #11 #12 #13 #19 #42 #53 #54 #69; Added community skins #17 #91
EDIT:
Silent hotfix just went up to address the Passat crash & other minor tweaks - no change in version number. Changelog below includes entries that were missing from original v0.9.1.0 changelog:
Fixed crash while loading Passat from Copa Classic FL class
Adjusted turbo and dump valve volume for Lancer R & RS
Adjusted volume for running on dirt for all cars.
Slightly reduced bump amplitude from grass & gravel
Slightly reduced aero drag from Caterham (all models)
Switched MRX P4 tire compound to a stiffer option
Adjusted Super V8 engine for more accurate power output (20 HP more)
Minor adjustment to AI performance in Copa Classic FL class
Adjusted MRX & F-Vintage AI throttle application tweak
Lowered F-Ultimate AI upshift logic to better optimize engine torque curve


---------------
Dans la lumière de l'ignorance je me débats pour que la bêtise humaine ne soit que de l'intelligence artificielle. Le monde virtuel dans lequel je vis n'est autre que le monde réel de l'obscur savoir.
n°14664112
Le_poilu
Mangez des poils !
Transactions (0)
Posté le 10-05-2020 à 17:08:40  profilanswer
 

Citation :


 
IMPORTANT! This is the last weekend to buy Automobilista 2 with the current 40% discount over its v1.0 price - as we have crossed the halfway point in our Early Access roadmap, by Monday pricing will be adjusted accordingly to be 20% off its v1.0 full price, remaining that way until its official release.
 


---------------
Dans la lumière de l'ignorance je me débats pour que la bêtise humaine ne soit que de l'intelligence artificielle. Le monde virtuel dans lequel je vis n'est autre que le monde réel de l'obscur savoir.
n°14671454
_desert ea​gle_

Transactions (2)
Posté le 16-05-2020 à 10:40:41  profilanswer
 

actuellement, le jeu est en 0.9.2

 

hate de tester la 1.0 : ca fait plus d un mois que j ai pas essayé le jeu et je vois qu il y a plein de corrections et ajouts qui ont ete faits.

 

allez, plus vite reiza ! [:jean-michel platini]

 
Citation :


V0.9.2.1 CHANGELOG:

 

UI & HUD

 

Added Replay Gallery

 

Added "Save Replay" button to replay screen (only available at end of session)

 

Fixed "Cancel" button not working on keybinding and similar confirmation screen

 

Removed redundant ABS / TC ranges from setup screens of cars with no assists available & disable TC/SC/ABS values from Gameplay options screen when aids are 'OFF' or 'Authentic'

 

Added KERS / BOOST / P2P display to HUD;

 

Slightly increased width of leaderboard and added a first pass strategy for longer driver names

 

Applied grey text for position and driver name text for AI drivers

 

Added 'Full' variant of car info HUD gadget (enable via hud editor)

 

Fixed telemetry screen unit text localisation

 

Fixed telemetry screen right side temp bars escaping tire outline

 

Corrected number of corners for Kyalami (15) & Santa Cruz (14)

 

Corrected vehicle stats for Karts & Trucks

 

Fixed page title on in-game gameplay options screen

 


FORCE FEEDBACK

 

FFB calculations now account for any change in caster trail and scrub radius, with improved braking feel, overall smoother output & better weight transfer feel

 

Fixed issues with FFB spiking & occasionally producing strong jolts when wheels loose contact with ground (load loss) and added filtering to smoothen out abrupt transitions

 

When front tyres are not loaded FFB will now present only gyroscopic torque, fixing bug that could cause steering to get very heavy in some airborne situations

 

Improved parking force function

 


PHYSICS

 

Thoroughly revised tyre physics for all cars

 

Revised FFB values for all cars to suit new tyre physics & FFB developments

 

Fixed error in Ultima Race / P1 tyre treads resulting in a much faster hard tyre compound;

 

Added initial implementation of Push-to-Pass rules & functionalities for Stock Car V8 (still missing first lap block, 5s delay between pressing button & boost deployment, windshield LEDs for boost use/availability)

 

Added KERS functionality to F-Reiza;

 

Added temporary max boost button for F-Classic Gen1 cars

 

Revised ERS system for F-Ultimate

 

Thoroughly revised brake systems for all cars covering response curve, torque, optimal temp ranges, effects of being off temperature, cooling properties & default brake pressure

 

Removed brake duct values from cars that don´t have one

 

Fixed error in F-Classic Gen1 (both models) diffuser properties leading to no loss of aero efficiency with yaw & other diffuser revisions

 

Reduced undertray scrape friction for all cars

 

Set default Traction Control setting to 10% for all cars when the assist is enabled

 

Adjusted head physics properties & reduced range of movement

 

Revised body aero effects for MRX, Roco, StockV8, Sigma P1

 

Further reduced body drag for all Caterhams

 

Revised Super V8 power, weight, weight distribution to more up-to-date references

 

Fixed Sigma P1 fuel consumption & overheating

 

Fixed errors in Opala´s wheelbase / track width / height offset

 

Adjusted torque curve on lower RPM ranges for Caterhams, F-Classic Gen1, Roco engines

 

AJR Chevy & Honda Turbo variants from P1 class, now have Traction Control and ABS available when driving assists are set to 'Authentic" as per real-life counterparts

 

MRX from P2 class now has Traction Control available when driving assists are set to 'Authentic" as per real-life counterparts

 

Increased downshift protection for all cars

 


AI

 

Increased AI speed midcorner for all cars

 

Reduced AI speed drop when conceding position to overtaking cars

 

Slightly reduced AI start reaction range

 

Increased AI care when around human players

 

Fixed bug cuasing Fusca from Copa Classic FL to occasionally rol

 

Revised AI performance in practice & qualifying

 

Adjusted AI performance to more realistic ranges when accelerating or skipping a session

 


AUDIO

 

Further polished Sprint Race onboard audio samples

 


TRACKS

 

Added first pass for ongoing lighting revamp with HDR & climate visual updates

 

Added new armco textures to Brands, Oulton, Interlagos and Kyalami

 

Added new gravel detail maps to Brands and Oulton

 

Created a library of various detail / normal tarmac maps for various surfaces (rough / new / smooth etc) - currently only applied a few of them to Oulton Park, Kyalami, VIR, Cadwell, Jerez

 

Added customization pass to trackside marshalls & crowds

 

Revised track limits for Kyalami 2020, Donington Park

 

Brands Hatch. Fixed misaligned sector 2 trigger on GP layout causing lap times not to register

 

Fixed bug with 1st lap not registering at Imola 1988 & 2001

 

Cascavel: Fixed timing bug where delta time would read incorrectly when crossing S2 trigger; removed excess garage/pit spots to match grid spots count

 

Santa Cruz: Fixed issues on rolling starts & repositioned rolling start location; added more garage spots; Corrected missing animated marshals/crowds (change winter to autumn).

 


VEHICLES

 

Puma P052: Fixed RPM LED scaling; Fixed LOD C tyres

 

F-Classic Gen1: Fixed cockpit carbon material

 

MetalMoro MRX Duratec P2: Fixed lights on LOD B

 

Passat Copa Classic B: Fixed cockpit side mirrors

 

Formula Vintage Gen2: Fixed exhaust position

 

F-V10 Fixed gap between wheel rim and tyre from cockpit view

 

Puma P052, GTB: Fixed rain streaks direction

 

Puma GTE: Added rear lights

 

MetalMoro AJR & MRX::Updated headlights color

 

Sprint Race: Improved exterior mirrors

 

Fixed Copa Classic Fusca fender lodding out

 

Opala Old Stock: Fixed UV mapping in bonnet

 

F_Ultimate: Adjusted collision mesh

 

StockCar V8: Fixed central mirror position

 

Adjusted brake glow ranges for carbon brakes

 

Several updates to Sigma P1 model & cockpit

 

Added new Sigma & MRX liveries in P2 class

 

Revised MCR Sports 2000 liveries: #01 #02 #03 #04 #05 #06 #07 #08 #09 #11 #12 #15 #16 #25 #26 #29 & Community liveries #17 #18 #42


Message édité par _desert eagle_ le 16-05-2020 à 10:45:08

---------------
Matos Thrustmaster en ventes
n°14671541
Arnros

Transactions (9)
Posté le 16-05-2020 à 11:44:11  profilanswer
 

Pareil j'attends encore un peu avant de retester.

n°14721364
alffir

Transactions (5)
Posté le 26-06-2020 à 16:53:34  profilanswer
 

Bom dia.

 

Vous touchez encore à AMS2 ?

 

J'ai relancé PC2 pour comparer, il n'y a pas photo, je préfère largement la conduite d'AMS2

 

J'aime beaucoup les nouveaux protos P2 et P3, bien sympa sur les petits circuits brésiliens et anglais.

 

Je ne suis pas déçu des 26€ de mon early access.


---------------
Il vaut mieux mobiliser son intelligence sur des conneries que mobiliser sa connerie sur des choses intelligentes.
n°14721793
mkfao

Transactions (0)
Posté le 26-06-2020 à 22:29:40  profilanswer
 

alffir a écrit :

Bom dia.

 

Vous touchez encore à AMS2 ?

 

J'ai relancé PC2 pour comparer, il n'y a pas photo, je préfère largement la conduite d'AMS2

 

J'aime beaucoup les nouveaux protos P2 et P3, bien sympa sur les petits circuits brésiliens et anglais.

 

Je ne suis pas déçu des 26€ de mon early access.

 

Ca n'en finira jamais les comparaisons avec les Pcars ? :o
Apparemment le problème de feeling avec les freins est tjrs la.
Mais le dev du jeu et le suivi sont bien la


---------------
Il dit qu´il voit pas le rapport
n°14721799
alffir

Transactions (5)
Posté le 26-06-2020 à 22:34:18  profilanswer
 

mkfao a écrit :


Ca n'en finira jamais les comparaisons avec les Pcars ? :o
Apparemment le problème de feeling avec les freins est tjrs la.
Mais le dev du jeu et le suivi sont bien la


Je suis nul en freinage, donc je préfère les circuits sans épingles et je privilégie la vitesse de sortie :o


---------------
Il vaut mieux mobiliser son intelligence sur des conneries que mobiliser sa connerie sur des choses intelligentes.
n°14724630
Salvaruis

Transactions (1)
Posté le 30-06-2020 à 10:30:32  profilanswer
 
n°14725107
siro'd'13
le nouveau, le gentil le 2.0
Transactions (0)
Posté le 30-06-2020 à 17:36:08  profilanswer
 

18h ou 19h non?  [:zest]


Message édité par siro'd'13 le 30-06-2020 à 17:36:21
n°14725263
Salvaruis

Transactions (1)
Posté le 30-06-2020 à 20:12:43  profilanswer
 

19h GMT normallement
 

Spoiler :


Renato Simioni - Administrator Reiza Studio
    Remember I said we were targetting 19h GMT, not that we were going to achieve it :p but yeah there or thereabouts.  


Message édité par Salvaruis le 30-06-2020 à 20:14:41
n°14725345
siro'd'13
le nouveau, le gentil le 2.0
Transactions (0)
Posté le 30-06-2020 à 22:10:19  profilanswer
 

reiza et les maj... [:clooney14]

n°14725348
Salvaruis

Transactions (1)
Posté le 30-06-2020 à 22:12:52  profilanswer
 

C'est surement pour finir le corriger les bugs sur bathurst  :o

n°14725569
alffir

Transactions (5)
Posté le 01-07-2020 à 10:06:28  profilanswer
 

Hier à 23h, je n'avais pas de nouvelles.

 

Si j'en crois Racedepartment, c'est sorti :
https://www.racedepartment.com/thre [...] ed.186539/

 

Et il y a pas mal de nouveau contenu :
https://www.racedepartment.com/thre [...] ed.186501/


---------------
Il vaut mieux mobiliser son intelligence sur des conneries que mobiliser sa connerie sur des choses intelligentes.
n°14726500
_desert ea​gle_

Transactions (2)
Posté le 01-07-2020 à 23:16:39  profilanswer
 

cool, on va enfin pouvoir tester cette 1.0 :)


Message édité par _desert eagle_ le 01-07-2020 à 23:17:04

---------------
Matos Thrustmaster en ventes
n°14726536
Le_poilu
Mangez des poils !
Transactions (0)
Posté le 01-07-2020 à 23:42:58  profilanswer
 

La V1.0 qui sort juste avant que je parte en vacances pour 3 semaines :o et j'avais que hier soir de dispo pour tester (oui j'ai allumé mon pc en espérant que la v1 soit là...)... C'est moche pour moi :p

 

Bon ben pour moi ce sera V1.0x ou V1. 1 d'ici là :)


---------------
Dans la lumière de l'ignorance je me débats pour que la bêtise humaine ne soit que de l'intelligence artificielle. Le monde virtuel dans lequel je vis n'est autre que le monde réel de l'obscur savoir.
n°14727393
siro'd'13
le nouveau, le gentil le 2.0
Transactions (0)
Posté le 02-07-2020 à 16:44:50  profilanswer
 

bon si vous avez un setup ffb pour T300 parce-que la...  [:chevreuil_npa:2]

Message cité 1 fois
Message édité par siro'd'13 le 02-07-2020 à 16:45:15
n°14730301
simer
C'est pas faux !
Transactions (0)
Posté le 06-07-2020 à 11:21:05  profilanswer
 

[:spaydar]


Message édité par simer le 06-07-2020 à 11:21:37
n°14731629
mkfao

Transactions (0)
Posté le 07-07-2020 à 16:38:16  profilanswer
 

siro'd'13 a écrit :

bon si vous avez un setup ffb pour T300 parce-que la... [:chevreuil_npa:2]


Le mec a même pas de direct Drive en 2020  [:haha]


---------------
Il dit qu´il voit pas le rapport
n°14731763
_desert ea​gle_

Transactions (2)
Posté le 07-07-2020 à 19:13:47  profilanswer
 

[:vince_astuce]

 

au moins un ts pc a la rigueur :o

 

pour le ffb, faut regarder sur le forum de reiza, y a quelques astuces qui y trainent.

 

perso, je suis mi figue mi raisin sur le jeu :
le jeu est beau, ca change d ams mais au niveau du ffb et de la physique, je ne suis pas satisfait.

 

rien que pour le ffb, je trouve que ir et rf2 sont largement devant pour le moment.
vu qu ils avaient retardé la sortie du jeu, je m attendais a mieux, au moins sur les vehicules iconiques comme la stock car v8.
mais non, ca manque de subtilité et de finesse dans les effets.  [:clooney38]


---------------
Matos Thrustmaster en ventes
n°14731797
siro'd'13
le nouveau, le gentil le 2.0
Transactions (0)
Posté le 07-07-2020 à 19:53:15  profilanswer
 

Autant pour la physique je donne le benefice du doute et certaine caisses ont l'air sympa mais le FFB clairement pas bon je prends pas plaisir et si faut avoir un DD pour quelque chose de correct bah sans moi...:o
il restera a coté de ACC le genre de jeu que j'allume une fois tout les deux mois pour test un combo precis...:o

n°14731868
flagadadim
harley quinn fanboy
Transactions (1)
Posté le 07-07-2020 à 21:47:34  profilanswer
 

_desert eagle_ a écrit :


le jeu est beau, ca change d ams mais au niveau du ffb et de la physique, je ne suis pas satisfait.
 
rien que pour le ffb, je trouve que ir et rf2 sont largement devant pour le moment.
 


 
je suis du même avis  :o  
reste à voir avec le temps


---------------
« Quand j'étais jeune, j'étais très con. Je suis resté très jeune. »Jean-Claude Van Damme
n°14732039
DVDAI

Transactions (0)
Posté le 08-07-2020 à 09:01:03  profilanswer
 

Idem, beaucoup de déception sur cette mouture. Un truc ne va pas avec le FFB  :(  
Je ressens rien au freinage, c'est très bizarre. Et c'est vrai que  coté physique des autos, je suis pas complètement convaincu non plus. Quand à l'UI, j'en au horreur. Je préfère un truc plus dépouillé, plus clair.  La page de réglage de la voiture est trop brouillonne pour moi.
 
Bref, dans l'ensemble c'est quand même une déception cette opus pour moi...

n°14732304
siro'd'13
le nouveau, le gentil le 2.0
Transactions (0)
Posté le 08-07-2020 à 12:59:16  profilanswer
 

bien les boules d'avoir mis 80e dedans... [:lergo:3]

n°14732340
DVDAI

Transactions (0)
Posté le 08-07-2020 à 13:39:26  profilanswer
 

siro'd'13 a écrit :

bien les boules d'avoir mis 80e dedans... [:lergo:3]


 
Ouch t'es sérieux ?  :ouch:  
 
Content d'en avoir mis que 27 là pour le coup  :D

n°14732379
siro'd'13
le nouveau, le gentil le 2.0
Transactions (0)
Posté le 08-07-2020 à 14:11:21  profilanswer
 

oui le jeux+beta+all dlc :o

n°14732459
Arnros

Transactions (9)
Posté le 08-07-2020 à 15:24:45  profilanswer
 

Je ne partage pas votre avis, je trouve le ressenti très bon avec les protos, gt4, super car v8, stock-car, j’ai pas trop creusé avec les autres.
 
Niveau interface il y a du progrès à faire.

n°14732463
siro'd'13
le nouveau, le gentil le 2.0
Transactions (0)
Posté le 08-07-2020 à 15:28:56  profilanswer
 

étrange, surtout quand je lis les avis rfr a base de "best simu ever"  mais bon 90% viennent de pcars ceci explique peut-être cela, je désespère pas de trouver un bon ffb un jour!

mood
Publicité
Posté le   profilanswer
 

 Page :   1  2  3  4  5  ..  42  43  44  ..  51  52  53  54  55  56

Aller à :
Ajouter une réponse
 

Sujets relatifs
SPAM[VDS] jeux Psx/Playstation 2/Game cube/Pc
[ACH] Game and Watch[ACH]GTA4 : EFLC,Uncharted 1,Max Payne 3 PS3+ Game and watch
- a locker- [ACH] Game Boy Micro et jeuxGCW - Game Consoles WorldWide
Nouveau petit jeu (Browser Game)[VDS/ECH] Ace Attorney Apollo Justice
échange game cube contre mes stock de pièce ps2stock game
Plus de sujets relatifs à : Automobilista 2


Copyright © 1997-2022 Hardware.fr SARL (Signaler un contenu illicite / Données personnelles) / Groupe LDLC / Shop HFR