|
Auteur | Sujet : [blabla@olympe] Le topic du modo, dieu de la fibre et du monde |
---|
urd-sama waste of space |
![]() Publicité | Posté le 01-10-2003 à 11:16:40 ![]() ![]() |
Taiche (╯°□°)╯︵ ┻━┻ |
--------------- Everyone thinks of changing the world, but no one thinks of changing himself | It is the peculiar quality of a fool to perceive the faults of others and to forget his own | Early clumsiness is not a verdict, it’s an essential ingredient. |
Harkonnen ModérateurUn modo pour les bannir tous |
ah putain, oui, 2 mois de préavis --------------- J'ai un string dans l'array (Paris Hilton) |
uriel blood pt.2 |
urd-sama waste of space | mais lol! Message édité par urd-sama le 01-10-2003 à 11:23:36 |
darklord You're welcome |
--------------- Just because you feel good does not make you right |
darklord You're welcome |
--------------- Just because you feel good does not make you right |
|
Mara's dad Yes I can ! |
--------------- Laissez l'Etat dans les toilettes où vous l'avez trouvé. |
![]() Publicité | Posté le 01-10-2003 à 11:32:16 ![]() ![]() |
|
mareek Et de 3 \o/ |
--------------- "I wonder if the internal negative pressure in self pumping toothpaste tubes is adjusted for different market altitudes." John Carmack |
drasche |
|
mareek Et de 3 \o/ |
\o/ Champomy ! --------------- "I wonder if the internal negative pressure in self pumping toothpaste tubes is adjusted for different market altitudes." John Carmack |
chrisbk - |
|
nraynaud lol |
C'est pas ça, c'est surtout que si j'arrive pas à bien capter les vieux algos, je suis pas près de comprendre les nouveaux qui reposent dessus (en augmentant la complexité). |
uriel blood pt.2 | moi à la fin de stages, je payais un coup au departement ou je bossais --------------- IVG en france |
drasche |
|
|
Mara's dad Yes I can ! | Bon, puisqu'on en parle, qui c'est qui paye son coup ?
Mara's dad Yes I can ! |
drasche |
|
mareek Et de 3 \o/ |
--------------- "I wonder if the internal negative pressure in self pumping toothpaste tubes is adjusted for different market altitudes." John Carmack |
Joel F Real men use unique_ptr |
samuelp |
darklord You're welcome | --------------- Just because you feel good does not make you right |
LetoII Le dormeur doit se réveiller |
--------------- Le Tyran |
chrisbk - | bientot le we |
Taiche (╯°□°)╯︵ ┻━┻ |
--------------- Everyone thinks of changing the world, but no one thinks of changing himself | It is the peculiar quality of a fool to perceive the faults of others and to forget his own | Early clumsiness is not a verdict, it’s an essential ingredient. |
drasche |
|
walli |
--------------- NP : |
drasche |
|
lorill |
Message édité par lorill le 01-10-2003 à 13:18:45 |
Mara's dad Yes I can ! |
lorill |
![]() Publicité | Posté le ![]() ![]() |
Sujets relatifs | |
---|---|
Plus de sujets relatifs à : [blabla@olympe] Le topic du modo, dieu de la fibre et du monde |