| |||||
| Auteur | Sujet : Moards en colère ?? |
|---|---|
nonox Kuchiyose no Jutsu | Reprise du message précédent :
--------------- I like you, when the world is mine, your death shall be quick and painless... |
Publicité | Posté le 09-10-2003 à 14:58:18 ![]() ![]() |
canaille beyond the limits |
pour pouvoir faire des lenteurs (ça C hard --------------- You cannot refer to something as your sister's without showing a picture of the sister in question. || made in Mattighofen |
sat 08 Team Haque-Barre |
si , quand il fais chaud , les flics sortent en chemisettes parfois Message édité par sat 08 le 09-10-2003 à 15:01:08 --------------- Deuzepassimaldéjà. |
euh...tu pourras récuperer tes plans ou pas ? t'as le No de l'elektor pour commander au pire ? --------------- You cannot refer to something as your sister's without showing a picture of the sister in question. || made in Mattighofen |
Quineto |
|
j'en sais rien, mais ça me fait marrer de toute façon --------------- You cannot refer to something as your sister's without showing a picture of the sister in question. || made in Mattighofen |
sat 08 Team Haque-Barre | pis me raconte pas la vie du SB2 moutard , je l'ais eut avant toi sur mon ninja --------------- Deuzepassimaldéjà. |
Elessar777 Tripatt' Faux-reveur. |
apres tout le monde aura envie d'essayer sa brele --------------- You cannot refer to something as your sister's without showing a picture of the sister in question. || made in Mattighofen |
e_esprit |
|
Publicité | Posté le 09-10-2003 à 15:04:43 ![]() ![]() |
Quineto |
|
merde, elle en fais aussi --------------- You cannot refer to something as your sister's without showing a picture of the sister in question. || made in Mattighofen |
--------------- Deuzepassimaldéjà. |
sat 08 Team Haque-Barre | mon pôte en R6 viens de me déposer son U et son bloc dix pour ce week --------------- Deuzepassimaldéjà. |
e_esprit |
euh...chez moi, pas besoin --------------- You cannot refer to something as your sister's without showing a picture of the sister in question. || made in Mattighofen |
Quineto |
|
|
e_esprit |
|
Quineto |
|
nonox Kuchiyose no Jutsu |
--------------- I like you, when the world is mine, your death shall be quick and painless... |
c comment déjà çà???
e_esprit |
|
--------------- You cannot refer to something as your sister's without showing a picture of the sister in question. || made in Mattighofen |
ou il passe a SUD MOTO PIECES, sur la N7 a chevilly la rue --------------- You cannot refer to something as your sister's without showing a picture of the sister in question. || made in Mattighofen |
Quineto |
|
Quineto |
|
arrête de chougner merde --------------- Deuzepassimaldéjà. |
killer instinct Bouge pas j'arrive ma louloute |
--------------- passez au SM vous ne le regretterez pas !! http://www.borischambon.com/ /// d3 : KILLER#2821 /// site moard : http://moard.ayzo.net/ |
Quineto |
ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh que oui --------------- Deuzepassimaldéjà. |
|
sat 08 Team Haque-Barre | le U de mon pôte richard fais 37 cm --------------- Deuzepassimaldéjà. |
Quineto |
|
sinon tu te prends pas la tete, on prendra celui qui est chez moi (j'en avait un...il a brulé --------------- You cannot refer to something as your sister's without showing a picture of the sister in question. || made in Mattighofen |
|
Quineto |
|
Publicité | Posté le ![]() ![]() |