|
Page : 1 2 Page Suivante | |
Auteur | Sujet : mareeeeeeeeeeeeeek c'est un ... |
Cherrytree cn=? | Reprise du message précédent :
--------------- Le site de ma maman |
![]() Publicité | Posté le 21-05-2003 à 11:53:33 ![]() ![]() |
antp Super AdministrateurChampion des excuses bidons |
--------------- mes programmes ·· les voitures dans les films ·· apprenez à écrire |
samuelp | Bonn aniv gros plouc |
Taiche (╯°□°)╯︵ ┻━┻ |
--------------- Everyone thinks of changing the world, but no one thinks of changing himself | It is the peculiar quality of a fool to perceive the faults of others and to forget his own | Early clumsiness is not a verdict, it’s an essential ingredient. |
nero27 |
|
mareek Et de 3 \o/ |
t'aurais pas vu mon Scud ? --------------- "I wonder if the internal negative pressure in self pumping toothpaste tubes is adjusted for different market altitudes." John Carmack |
mareek Et de 3 \o/ |
bienvenue en modocratie --------------- "I wonder if the internal negative pressure in self pumping toothpaste tubes is adjusted for different market altitudes." John Carmack |
Marnie |
--------------- Prison d'été, prison d'hiver, prison d'automne et de printemps, bagne pour petits et grands - Prévert, Le Roi et l'Oiseau |
mareek Et de 3 \o/ |
toute seule ? --------------- "I wonder if the internal negative pressure in self pumping toothpaste tubes is adjusted for different market altitudes." John Carmack |
--------------- mes programmes ·· les voitures dans les films ·· apprenez à écrire |
![]() Publicité | Posté le 21-05-2003 à 12:09:36 ![]() ![]() |
mareek Et de 3 \o/ |
merci compatriote exilée moins loin. --------------- "I wonder if the internal negative pressure in self pumping toothpaste tubes is adjusted for different market altitudes." John Carmack |
chrisbk - |
forummp3 @@@@@@@@@@@@@ @@@@@@@@@@@@@@@@ |
gm_superstar Appelez-moi Super |
--------------- Incongru : une FAQ abandonnée sur les Standards du Web - FAQ périmée de blabla@Prog |
justeleblanc |
|
the real moins moins | il est passé ou déjà le blabla@gfx? --------------- Hey toi, tu veux acheter des minifigurines Lego, non ? |
justeleblanc |
ben là
|
the real moins moins |
Loom the Gloom Even coders get the blues... |
Cherrytree cn=? |
mareek Et de 3 \o/ |
--------------- "I wonder if the internal negative pressure in self pumping toothpaste tubes is adjusted for different market altitudes." John Carmack |
Tetragrammaton IHVH dieu unique => pensée unique |
--------------- "Dieu a exploité tous nos complexes d'infériorité, en commençant par notre incapacité de croire à notre propre divinité." - Emil Michel Cioran |
![]() Publicité | Posté le ![]() ![]() |
Page : 1 2 Page Suivante |
Sujets relatifs | |
---|---|
Plus de sujets relatifs à : mareeeeeeeeeeeeeek c'est un ... |