| |||||
| Auteur | Sujet : Bla-bla @ Discussions - Dehors les newb |
|---|---|
Caleb2000 You can't fool the fool | Reprise du message précédent :
--------------- Fucking Hostile / Bust up, Tune down, Sabb off... / Dead Sex on my tongue |
Publicité | Posté le 08-07-2004 à 17:49:50 ![]() ![]() |
cassebrik RIP upsa |
|
Enzan Bougresse sur canapé... |
|
Marc Chasseur de joce & sly |
Et |
Malicia Boul33te fatiguée |
--------------- The way is never in the execution, Or doing it right, It's knowing every single day if you should fight or flight |
cassebrik RIP upsa |
|
--------------- The way is never in the execution, Or doing it right, It's knowing every single day if you should fight or flight |
Leg9 Fire walk with me | Les parents sont sans pitié, c'est tout.... --------------- If I could start again, a million miles away, I would keep myself, I would find a way... "Loreleï's dead ; Heaven is about to fuzz." |
sonia Contre-pied. |
|
Leg9 Fire walk with me |
--------------- If I could start again, a million miles away, I would keep myself, I would find a way... "Loreleï's dead ; Heaven is about to fuzz." |
Publicité | Posté le 08-07-2004 à 17:51:49 ![]() ![]() |
Pitié de quoi ? Qu'est ce que ca peut foutre |
jeunejedi |
|
cassebrik RIP upsa |
Leg9 Fire walk with me |
P'tain t'as été piqué à l'extrait de mimette_ toi ou quoi? --------------- If I could start again, a million miles away, I would keep myself, I would find a way... "Loreleï's dead ; Heaven is about to fuzz." |
|
|
sadistyk I'll see you out there |
cmmt tu veux que ta femme se foute pas de ta gueule après des trucs pareil ? |
Slyde Lizard of the Coast |
--------------- Le topic du QLRR et FIRE - Knowledge is power. Power corrupts. Study hard, become evil. |
jeunejedi |
|
*Miroir* C'est pas moi qui fait des " |
Leg9 Fire walk with me |
Je suis prêt à mélanger mes gènes par voies naturelles. --------------- If I could start again, a million miles away, I would keep myself, I would find a way... "Loreleï's dead ; Heaven is about to fuzz." |
Une bonne claque et hop |
|
cassebrik RIP upsa |
|
sonia Contre-pied. |
|
|
jeunejedi |
|
Leg9 Fire walk with me |
Je me taperai tout le jury pour mettre ton mensonge en évidence --------------- If I could start again, a million miles away, I would keep myself, I would find a way... "Loreleï's dead ; Heaven is about to fuzz." |
Slyde Lizard of the Coast | les gosses cai le mal de toute façon, ça fait trop de bruit le matin, j'en ai marre de me faire sortir du lit par la colonnie en furie dès 8h :| --------------- Le topic du QLRR et FIRE - Knowledge is power. Power corrupts. Study hard, become evil. |
|
cassebrik RIP upsa |
|
jeunejedi |
cassebrik RIP upsa | pour zul:
|
cassebrik RIP upsa |
|
Publicité | Posté le ![]() ![]() |