| |||||
| Auteur | Sujet : Bla-bla @ Discussions - Dehors les newb |
|---|---|
Malicia Boul33te fatiguée | Reprise du message précédent :
--------------- The way is never in the execution, Or doing it right, It's knowing every single day if you should fight or flight |
Publicité | Posté le 29-06-2004 à 18:12:27 ![]() ![]() |
dje33 |
|
Slyde Lizard of the Coast |
--------------- Le topic du QLRR et FIRE - Knowledge is power. Power corrupts. Study hard, become evil. |
Ciler |
--------------- And I looked, and behold a pale horse: and his name that sat on him was Death, and Hell followed with him. Revelations 6:8 |
morgoth1 Agathe ze Céleste powah§§§ |
--------------- Profil Steam | Envie de faire un ptit cadeau original ? C'est par ici ! | Profil G+ |
Malicia Boul33te fatiguée |
--------------- The way is never in the execution, Or doing it right, It's knowing every single day if you should fight or flight |
dje33 |
|
dje33 |
Message édité par Malicia le 29-06-2004 à 18:15:23 --------------- The way is never in the execution, Or doing it right, It's knowing every single day if you should fight or flight |
mimette_ |
|
Publicité | Posté le 29-06-2004 à 18:15:28 ![]() ![]() |
dje33 |
|
dje33 |
|
alyssa - je suis like a monster |
dans le pire des cas mets les en avance Message édité par alyssa - le 29-06-2004 à 18:19:11 --------------- "Ne devie pas de cap, je vais te ramener comme une mariée, tu n'as qu'a rester dans mon aile" |
--------------- Le topic du QLRR et FIRE - Knowledge is power. Power corrupts. Study hard, become evil. |
mimette_ |
Leg9 Fire walk with me |
Tu commences à devenir retorse, c'est bien... --------------- If I could start again, a million miles away, I would keep myself, I would find a way... "Loreleï's dead ; Heaven is about to fuzz." |
dje33 |
|
Leg9 Fire walk with me |
J'en ai déjà une de toi fait pas ta chochote. --------------- If I could start again, a million miles away, I would keep myself, I would find a way... "Loreleï's dead ; Heaven is about to fuzz." |
mimette_ |
|
dje33 |
|
Marc Chasseur de joce & sly |
J'echange ta photo contre celle de leg9 |
Leg9 Fire walk with me |
Ca ressemble à ça. --------------- If I could start again, a million miles away, I would keep myself, I would find a way... "Loreleï's dead ; Heaven is about to fuzz." |
mimette_ |
Leg9 Fire walk with me |
Je t'en offre une d'Enzan et moi en train de sexer comme des bêtes sur le coin d'une table contre le nom de celui qui te l'a filée. --------------- If I could start again, a million miles away, I would keep myself, I would find a way... "Loreleï's dead ; Heaven is about to fuzz." |
sadistyk I'll see you out there |
si j'te dis que c'est moi, tu m'files la tof ? |
Je suis moyennement intéressé, mais si ça peut te faire plaisir, ok. Par contre tu envoies dabord |
dje33 |
Leg9 Fire walk with me |
retors,e
--------------- If I could start again, a million miles away, I would keep myself, I would find a way... "Loreleï's dead ; Heaven is about to fuzz." |
Leg9 Fire walk with me |
--------------- If I could start again, a million miles away, I would keep myself, I would find a way... "Loreleï's dead ; Heaven is about to fuzz." |
WhatDe | test --------------- [:whatde] |
jonas c'est mon identité |
--------------- et voilà |
WhatDe | C'est quand qu'un gentil (:whistle --------------- [:whatde] |
dje33 |
mimette_ |
|
Leg9 Fire walk with me |
Publicité | Posté le ![]() ![]() |