| |||||
| Auteur | Sujet : Bla-bla @ Discussions - Dehors les newb |
|---|---|
Hellfire Fuck you, Mr. Bitey! | Reprise du message précédent : --------------- Why do black people only have nightmares? Because we shot the last one that had a dream |
Publicité | Posté le 05-05-2004 à 13:50:12 ![]() ![]() |
Malicia Boul33te fatiguée |
--------------- The way is never in the execution, Or doing it right, It's knowing every single day if you should fight or flight |
lunabulle |
|
jonas c'est mon identité |
--------------- et voilà |
Caleb2000 You can't fool the fool |
--------------- Fucking Hostile / Bust up, Tune down, Sabb off... / Dead Sex on my tongue |
Xamoth Slapping young trads |
pas besoin d'etre a la rue comme tdi pour en vouloir a un boulet pareil... Message édité par Xamoth le 05-05-2004 à 13:52:49 --------------- Ma BL des plus gros fils de pute de HFR en ordre alphabétique aléatoire inverse |
lunabulle |
hfrBaXtER O_ô |
--------------- La Fontaine, Prévert et Brassens pour en arriver là... |
Malicia Boul33te fatiguée | coucou Lunabulle --------------- The way is never in the execution, Or doing it right, It's knowing every single day if you should fight or flight |
parappa taliblanc |
Publicité | Posté le 05-05-2004 à 13:54:21 ![]() ![]() |
Toxin Carpe ★★ Vitam |
--------------- "If you can walk away from a landing, it's a good landing. If you use the airplane the next day, it's an outstanding landing." - Chuck Yeager. | Chaîne YT | Photos |
parappa taliblanc |
--------------- DU LINO DE BATARD IMITATION CARREAUX DE CIMENTS ILLEGITIMES§§§ |
de la retouche-pipi... --------------- Ma BL des plus gros fils de pute de HFR en ordre alphabétique aléatoire inverse |
Message édité par Malicia le 05-05-2004 à 14:00:28 --------------- The way is never in the execution, Or doing it right, It's knowing every single day if you should fight or flight |
Yop ma caille Assassin d'enfants |
--------------- Il ne faut jamais prendre les gens pour des cons, mais il ne faut pas oublier qu'ils le sont. |
lunabulle |
Bresse EVERYTHING IS§§§⭐⭐ |
lunabulle |
|
jonas c'est mon identité | et pour partager l'imprimante, tu fais un clic droit dessus => partager --------------- et voilà |
|
parappa taliblanc |
--------------- DU LINO DE BATARD IMITATION CARREAUX DE CIMENTS ILLEGITIMES§§§ |
lunabulle |
xnview permet de recadrer, rotationner, flouter, affiner, mosaiquer, etc... --------------- Ma BL des plus gros fils de pute de HFR en ordre alphabétique aléatoire inverse |
|
lunabulle |
|
parappa taliblanc |
Hellfire Fuck you, Mr. Bitey! | http://forum.hardware.fr/hardwaref [...] m#t2632140
--------------- Why do black people only have nightmares? Because we shot the last one that had a dream |
--------------- The way is never in the execution, Or doing it right, It's knowing every single day if you should fight or flight |
lunabulle |
|
|
Yop ma caille Assassin d'enfants | ca remarche --------------- Il ne faut jamais prendre les gens pour des cons, mais il ne faut pas oublier qu'ils le sont. |
lunabulle |
Toxin Carpe ★★ Vitam |
--------------- "If you can walk away from a landing, it's a good landing. If you use the airplane the next day, it's an outstanding landing." - Chuck Yeager. | Chaîne YT | Photos |
lunabulle |
|
hfrBaXtER O_ô |
--------------- La Fontaine, Prévert et Brassens pour en arriver là... |
Publicité | Posté le ![]() ![]() |