| |||||
| Auteur | Sujet : [Topik saiske] Cherchez pas, c'est moi qui ai la plus grosse. |
|---|---|
Geekette lachieuze | Reprise du message précédent : |
Publicité | Posté le 04-03-2025 à 09:23:34 ![]() ![]() |
tonton-thon AV2F | Finissez en MP tous les deux --------------- ♫ I give in Again and again I give in Will you give it to me? I give in I'll say it again I give in ♫ |
Geekette lachieuze | Si seulement |
everylittlepieces ELP |
--------------- “Moi j’ai appris à lire, ben je souhaite ça à personne. ” |
Geekette lachieuze | rho putain c'est clair, merci quoi. |
tonton-thon AV2F | La boîte à MP de Geekette qui va exploser --------------- ♫ I give in Again and again I give in Will you give it to me? I give in I'll say it again I give in ♫ |
Geekette lachieuze |
everylittlepieces ELP |
arkrom note, ca passait c'etait beau |
La Frustration c'est une forme de souffrance --------------- I sit, in my desolate room, no lights, no music, Just anger, I've killed everyone, I'm away forever, but I'm feeling better,How do I feel,What do I say,Fuck you, it all goes away, |
Publicité | Posté le 04-03-2025 à 10:13:24 ![]() ![]() |
Geekette lachieuze |
Message cité 1 fois Message édité par Geekette lachieuze le 04-03-2025 à 10:16:36 |
tonton-thon AV2F |
Enfoiré --------------- ♫ I give in Again and again I give in Will you give it to me? I give in I'll say it again I give in ♫ |
sylbuzz In lust we trust.. | N’empêche il a raison, et ça fait pleinement partie du game D/S --------------- "When the doors of perception are cleansed, things will appear as they truly are" |
--------------- I sit, in my desolate room, no lights, no music, Just anger, I've killed everyone, I'm away forever, but I'm feeling better,How do I feel,What do I say,Fuck you, it all goes away, |
everylittlepieces ELP |
Geekette lachieuze |
|
sylbuzz In lust we trust.. |
--------------- "When the doors of perception are cleansed, things will appear as they truly are" |
Pims_UTT Génoise confiture et chocolat |
|
ghostuser bouuuuuuuuuuu |
--------------- oui je suis un multi, et je t'e****de :o |
ghostuser bouuuuuuuuuuu |
--------------- oui je suis un multi, et je t'e****de :o |
tonton-thon AV2F | J'ai le 2e --------------- ♫ I give in Again and again I give in Will you give it to me? I give in I'll say it again I give in ♫ |
Geekette lachieuze | quelle est la place du pipi dans vos rapports ? vous faites pipi sur votre partenaire ?
Message cité 9 fois Message édité par Geekette lachieuze le 04-03-2025 à 11:02:42 |
gemini briquet Tout plein de prévalence | Pas de place de mon côté, pas ma came, que ce soit côté receveur ou donneur. |
sylbuzz In lust we trust.. |
--------------- "When the doors of perception are cleansed, things will appear as they truly are" |
Novare | Pas mon délire même si je me suis toujours dit que j'aimerais bien essayer au moins une fois. Par contre scato c'est une redline très nette. Message édité par Novare le 04-03-2025 à 11:10:55 |
--------------- I sit, in my desolate room, no lights, no music, Just anger, I've killed everyone, I'm away forever, but I'm feeling better,How do I feel,What do I say,Fuck you, it all goes away, |
Novare | Pourquoi faudrait-il absolument bander dans l'intimité sexuelle ? Y'a plein de pratiques qui ne demandent pas ça. |
Donc aller contre c'est compliqué --------------- I sit, in my desolate room, no lights, no music, Just anger, I've killed everyone, I'm away forever, but I'm feeling better,How do I feel,What do I say,Fuck you, it all goes away, |
everylittlepieces ELP |
sadlig |
--------------- "You see things; and you say, 'Why?' But I dream things that never were; and I say, 'Why not?"(Georges Bernard Shaw) |
|
#plot twist en fait elle est switch --------------- I sit, in my desolate room, no lights, no music, Just anger, I've killed everyone, I'm away forever, but I'm feeling better,How do I feel,What do I say,Fuck you, it all goes away, |
|
tonton-thon AV2F |
Je n'ai jamais essayé. Ça aurait pu se faire sur l'uro mais finalement non (en tant que donneur). --------------- ♫ I give in Again and again I give in Will you give it to me? I give in I'll say it again I give in ♫ |
sadlig | Je ne pensais même pas que c'était possible
--------------- "You see things; and you say, 'Why?' But I dream things that never were; and I say, 'Why not?"(Georges Bernard Shaw) |
Syzygie ὁ θεός δυνατός ἐστί |
--------------- LIVESCORE TENNIS |
jonas c'est mon identité |
--------------- et voilà |
axklaus |
|
Geekette lachieuze | |
Caaledor |
--------------- "La mauvaise foi n'a jamais été un argument" Zmed "je suis sapiosexuel" Incassable "Je suis lfi perso donc soc dem." Toussa |
Publicité | Posté le ![]() ![]() |

| Sujets relatifs | |
|---|---|
| Graines de fleurs pas cheres sur Lyon/Villeurbanne | [Topik Unique] Koh Lanta 6 |
| [Topik Unique] Tango - Electro - Contemporain | [topik] sur les films que vous n'avez pas compris |
| le [topik] que sur la marque coca-cola (r) | topik unik slipknot |
| [Topik Jeu] Comptons en images ... | [Topik Unique] Concerts Madonna aout 2006 |
| ★ Guns N' Roses ★ Le groupe original se reforme ! > Slash Axl Duff | [Topik Unik] Caen |
| Plus de sujets relatifs à : [Topik saiske] Cherchez pas, c'est moi qui ai la plus grosse. | |