Oui,
petite news: j'ai reçu un mail il y a quelques minutes:
Hello, you do not qualify for the 10 year warranty because you registered the product too late, it is not 90 days but 30 days, where you had to register the product, for our terms and condtions of that time in french please see here: http://fr.evga.com/support/warranty/ Also it is valid only for the original owner and only with a valid invoice. We are very sorry, that you did not receive an approval because of the above mentioned reason. Regards
En gros enregistré trop tard, il fallait le faire dans les 30 jours
Voila le screen de mon compte evga (cherchez l'erreur)
Il s'est passé 15jours. Je leur ai donc renvoyé un mail leur demandant de vérifier eux même sur mon compte.
En plus j'ai encore le mail d'origine reçu le 24 novembre à 12h40 suite à l'enregistrement fait le matin:
Dear Customer,
Your Product Invoice Has Been Uploaded Successfully!
Uploaded Date : 24/nov/2010 8:38:04 AM
Serial Number : 10116415XXXXXXX
If you have received this in error, please contact EVGA Customer Service as soon as possible: 888-881-3842.
Je vous tiens aux nouvelles, j'espére qu'ils ne vont pas essayé de m'avoir
Message édité par raynes_ le 07-10-2013 à 17:27:10
---------------
Mon FEED : http://forum.hardware.fr/hfr/Achat [...] 8223_1.htm