| |||||
| Auteur | Sujet : Bla-bla @ Discussions - Dehors les newb |
|---|---|
Publicité | Posté le 03-11-2004 à 17:14:34 ![]() ![]() |
cassebrik RIP upsa |
Toxin Carpe ★★ Vitam |
--------------- "If you can walk away from a landing, it's a good landing. If you use the airplane the next day, it's an outstanding landing." - Chuck Yeager. | Chaîne YT | Photos |
Caleb2000 You can't fool the fool |
--------------- Fucking Hostile / Bust up, Tune down, Sabb off... / Dead Sex on my tongue |
cassebrik RIP upsa | plombier de vendredi = 164 euros TTc pour les 4 heures, c'est mieux payé que moi mais c'est pas trop abusé je trouve |
Ciler |
--------------- And I looked, and behold a pale horse: and his name that sat on him was Death, and Hell followed with him. Revelations 6:8 |
Krapaud |
|
freaxinthenight |
une bonne fine de claire j'dis pas non --------------- Perverts help to make normal people look good |
Leg9 Fire walk with me |
Oui --------------- If I could start again, a million miles away, I would keep myself, I would find a way... "Loreleï's dead ; Heaven is about to fuzz." |
Ciler |
--------------- And I looked, and behold a pale horse: and his name that sat on him was Death, and Hell followed with him. Revelations 6:8 |
Publicité | Posté le 03-11-2004 à 17:31:43 ![]() ![]() |
Leg9 Fire walk with me |
Noted! --------------- If I could start again, a million miles away, I would keep myself, I would find a way... "Loreleï's dead ; Heaven is about to fuzz." |
ParisBreizh Arrive. Raise Hell. Leave. |
--------------- I fragged the rest of the planet for my high school science project. Gave myself an A. |
meriadeck arme de distractions massives |
Message édité par meriadeck le 03-11-2004 à 17:47:17 --------------- Acceuil |
Leg9 Fire walk with me | Ca y est, il passe le cowboy? --------------- If I could start again, a million miles away, I would keep myself, I would find a way... "Loreleï's dead ; Heaven is about to fuzz." |
Yop ma caille Assassin d'enfants |
--------------- Il ne faut jamais prendre les gens pour des cons, mais il ne faut pas oublier qu'ils le sont. |
Miguelito Loveless Non Serviam |
Fendnts My fading voice sings of love |
--------------- (un posteur anonyme m'a renseigné là dessus tout à l'heure) |
Message édité par Miguelito Loveless le 03-11-2004 à 17:59:35 |
cassebrik RIP upsa |
mimette_ |
--------------- Mon site de vente d'occasion de mes meubles et vêtements. |
mimette_ |
--------------- Il ne faut jamais prendre les gens pour des cons, mais il ne faut pas oublier qu'ils le sont. |
Leg9 Fire walk with me |
Bon, arrête d'essayer de te la jouer et poste des photos de toi nue, ça sera plus intéressant. --------------- If I could start again, a million miles away, I would keep myself, I would find a way... "Loreleï's dead ; Heaven is about to fuzz." |
mimette_ |
Leg9 Fire walk with me |
Je faisais le même effet à Moot² --------------- If I could start again, a million miles away, I would keep myself, I would find a way... "Loreleï's dead ; Heaven is about to fuzz." |
3615Buck 54 ans de Belgitude... |
Leg9 Fire walk with me |
Juste mon avatar! --------------- If I could start again, a million miles away, I would keep myself, I would find a way... "Loreleï's dead ; Heaven is about to fuzz." |
Message édité par Miguelito Loveless le 03-11-2004 à 18:19:23 |
Prodigy |
3615Buck 54 ans de Belgitude... | C'est sympa le ciné hebdomadaire avec une bande de potes, mais parfois le film ne me motive pas trop...
|
sadistyk I'll see you out there |
on crache sur noel mais on bouffe qd même comme des porcs, c'est ça l'esprit |
mimette_ |
Publicité | Posté le ![]() ![]() |