| |||||
| Auteur | Sujet : Bla-bla @ Discussions - Dehors les newb |
|---|---|
Leg9 Fire walk with me | Reprise du message précédent :
Salut beau Belge --------------- If I could start again, a million miles away, I would keep myself, I would find a way... "Loreleï's dead ; Heaven is about to fuzz." |
Publicité | Posté le 14-04-2005 à 14:23:12 ![]() ![]() |
Leg9 Fire walk with me |
--------------- If I could start again, a million miles away, I would keep myself, I would find a way... "Loreleï's dead ; Heaven is about to fuzz." |
Caleb2000 You can't fool the fool |
--------------- Fucking Hostile / Bust up, Tune down, Sabb off... / Dead Sex on my tongue |
Toxin Carpe ★★ Vitam | Y'a un gus chez nous, soit il est nul, soit il se touche la nouille grave au lieu de bosser (voire les deux).
--------------- "If you can walk away from a landing, it's a good landing. If you use the airplane the next day, it's an outstanding landing." - Chuck Yeager. | Chaîne YT | Photos |
freewind Soliste en MAJEUR | winlibre quoi |
Toxin Carpe ★★ Vitam |
--------------- "If you can walk away from a landing, it's a good landing. If you use the airplane the next day, it's an outstanding landing." - Chuck Yeager. | Chaîne YT | Photos |
Leg9 Fire walk with me |
--------------- If I could start again, a million miles away, I would keep myself, I would find a way... "Loreleï's dead ; Heaven is about to fuzz." |
Meganne Féministe Ardant | [/SPPILER] |
tuxracer |
--------------- Vulnerant omnes, ultima necat. / "les vrais privilégiés ne sont pas les fonctionnaires comme on le dit souvent mais les salariés des grands groupes"/"Avoir l'esprit ouvert n'est pas l'avoir béant à toutes les sottises." Jean Rostand |
Toxin Carpe ★★ Vitam |
Publicité | Posté le 14-04-2005 à 14:32:40 ![]() ![]() |
Ciler |
Message édité par Ciler le 14-04-2005 à 14:33:30 --------------- And I looked, and behold a pale horse: and his name that sat on him was Death, and Hell followed with him. Revelations 6:8 |
--------------- Fucking Hostile / Bust up, Tune down, Sabb off... / Dead Sex on my tongue |
Meganne Féministe Ardant |
Toxin Carpe ★★ Vitam |
phosphorus68 Pseudo à n° |
|
Leg9 Fire walk with me |
tuxracer |
--------------- Vulnerant omnes, ultima necat. / "les vrais privilégiés ne sont pas les fonctionnaires comme on le dit souvent mais les salariés des grands groupes"/"Avoir l'esprit ouvert n'est pas l'avoir béant à toutes les sottises." Jean Rostand |
freewind Soliste en MAJEUR | par contre j'ai toujours pas réussi a capturer le flux direct 8 avec VLC sans que ça plante |
Ciler |
--------------- And I looked, and behold a pale horse: and his name that sat on him was Death, and Hell followed with him. Revelations 6:8 |
tuxracer |
Xamoth Slapping young trads | oh putain vos gueules quoi!
--------------- Ma BL des plus gros fils de pute de HFR en ordre alphabétique aléatoire inverse |
tuxracer |
Xamoth Slapping young trads |
--------------- Ma BL des plus gros fils de pute de HFR en ordre alphabétique aléatoire inverse |
Ciler |
--------------- And I looked, and behold a pale horse: and his name that sat on him was Death, and Hell followed with him. Revelations 6:8 |
tuxracer |
Gordon Shumway Ça fout la frousse. |
Envoie un MP à Hafrexx pour qu'il le dise à Marc. --------------- Tees et autres trucs pour geeks | Mon Instagram il est bien. Suis-le. |
hfrBaXtER O_ô |
--------------- La Fontaine, Prévert et Brassens pour en arriver là... |
hfrBaXtER O_ô | et ce soir je rematte les Chroniques de Riddickule --------------- La Fontaine, Prévert et Brassens pour en arriver là... |
tuxracer |
Leg9 Fire walk with me | Les chroniques de riddick, c'est un peu mieux en version longue qu'en version ciné.... --------------- If I could start again, a million miles away, I would keep myself, I would find a way... "Loreleï's dead ; Heaven is about to fuzz." |
Nicki |
|
Caleb2000 You can't fool the fool | Putain je m'endors comme une grosse merde c'est terrible. --------------- Fucking Hostile / Bust up, Tune down, Sabb off... / Dead Sex on my tongue |
hfrBaXtER O_ô |
--------------- La Fontaine, Prévert et Brassens pour en arriver là... |
Leg9 Fire walk with me | "When there's that much Poison in your blood The only thing left to do is to shoot yourself"
Message édité par Leg9 le 14-04-2005 à 16:30:41 --------------- If I could start again, a million miles away, I would keep myself, I would find a way... "Loreleï's dead ; Heaven is about to fuzz." |
Publicité | Posté le ![]() ![]() |