| |||||
| Auteur | Sujet : ~~ BlindTest ~~ (BT-Love + BT-Célébrités : Résultats) |
|---|---|
AKA44 YGBSM |
Publicité | Posté le 09-11-2008 à 21:11:40 ![]() ![]() |
Venegan Minimal Is The Answer |
J'ai édité mais bon --------------- When I go to a nightclub, I'm not going there to be in the VIP area and drink fancy champagne. I don't need big breaks and a big song with a buildup and lights and smoke, cause all you need is a kick drum and a good bassline. |
Grobert | j'vas essayer la Dance tiens --------------- "Heads you win, tails you lose" |
AKA44 YGBSM |
mikekine |
mikekine |
Message édité par mikekine le 09-11-2008 à 21:13:36 --------------- Topic Blindtest |
vethalyn | 8 del reeves let your love flow
|
RaoulDussentier | 07 - michael jackson ? |
RaoulDussentier |
AKA44 YGBSM |
Publicité | Posté le 09-11-2008 à 21:14:37 ![]() ![]() |
mikekine |
--------------- Topic Blindtest |
Grobert | 16 - anything goes (google) --------------- "Heads you win, tails you lose" |
RaoulDussentier |
Grobert | j'ai donné la 12 au fait --------------- "Heads you win, tails you lose" |
AKA44 YGBSM |
Cr@po #Terrien t'es rien... | 05 AVB - in and out --------------- Normopathie ou Panurgiste ! quoi de pire ? |
AKA44 YGBSM |
Grobert | petite recap' sioupmlait ? --------------- "Heads you win, tails you lose" |
RaoulDussentier |
Message édité par RaoulDussentier le 09-11-2008 à 21:17:20 |
AKA44 YGBSM | Blind N° 26 - Thème : Dance/Pop/Rock - Début : 09/11/2008 21:05
|
Cr@po #Terrien t'es rien... | 13 Ayoumi - Step you --------------- Normopathie ou Panurgiste ! quoi de pire ? |
RaoulDussentier | 07 - history |
vethalyn | 9 girl ?? |
Cr@po #Terrien t'es rien... | 07 M jackson - History --------------- Normopathie ou Panurgiste ! quoi de pire ? |
mikekine |
|
Cr@po #Terrien t'es rien... | 18 Within temptation - it's the fear --------------- Normopathie ou Panurgiste ! quoi de pire ? |
mikekine |
RaoulDussentier |
Cr@po #Terrien t'es rien... | 19 Garbage - only happy when it rains --------------- Normopathie ou Panurgiste ! quoi de pire ? |
AKA44 YGBSM |
AKA44 YGBSM |
Grobert | 12 - kat deluna - in the end --------------- "Heads you win, tails you lose" |
AKA44 YGBSM |
|
Grobert |
Message cité 1 fois Message édité par Grobert le 09-11-2008 à 21:22:36 --------------- "Heads you win, tails you lose" |
AKA44 YGBSM |
|
Cr@po #Terrien t'es rien... | 08 Bellamy brothers - your love flow --------------- Normopathie ou Panurgiste ! quoi de pire ? |
Publicité | Posté le ![]() ![]() |

| Sujets relatifs | |
|---|---|
| [BLINDTEST] Rock et Punk Rock | blindtest cinema |
| [ZikTaysT] Blindtest (déménagement, voir premier post) | defi une biere a gagner ! pas un blindtest de .. moi jvous le dit |
| Plus de sujets relatifs à : ~~ BlindTest ~~ (BT-Love + BT-Célébrités : Résultats) | |