Forum |  HardWare.fr | News | Articles | PC | S'identifier | S'inscrire | Shop Recherche
1460 connectés 

 


 Mot :   Pseudo :  
  Aller à la page :
 
 Page :   1  2  3  4  5  ..  17  18  19  ..  27  28  29  30  31  32
Auteur Sujet :

Pathfinder - Kingmaker Enhanced Edition out

n°14044262
BillyCorga​n
★ Look up here, I'm in heaven
Transactions (3)
Posté le 29-10-2018 à 12:30:02  profilanswer
 

Reprise du message précédent :
1.0.14

 

Quests

 

"The First Crown" quest couldn't be completed if players didn't talk to Salim Ghadafar before all crown parts would be found. Resolution: fixed.

 

"One Thousand and One Questionable Stories" could start earlier than intended. Resolution: fixed.

 

There was (one more) problem with Tristian romance not progressing after the dialog with him in the Abandoned Keep area. Resolution: fixed. Affected players should load the save file prior to this dialog and get a special romance option in it ("Let me take you home." )

 


Areas

 

Storyteller couldn't craft "Tiger Armor" and "Star Gauntlet" artifacts. Resolution: fixed.

 

The game could get stuck when leaving the throne room after completing the kingdom event regarding Annamede Belavarah performance at the Capital Square. Resolution: fixed.

 

Characters could leave the ruined basement part of "House At The Edge Of Time" area with irremovable "Wild Energies" debuff. Resolution: fixed. For effected saves where party are still at the "House At The Edge Of Time" area, players have to visit the ruined basement part and leave it again to remove the debuff.

 

The Defaced Sister at "Barbarian Camp" area can now count to three and provide a correct line depending on how many of her sisters the player has saved / killed.

 

Vendors are added to the "Pitax Town" area after conquering the city.

 

After leaving the councilor post Jhod Kavken could disappear from the Capital Square forever. Resolution: fixed.

 

Bokken didn't trade with the players during the "An Ancient Formula" quest. Resolution: fixed.

 


Kingdom 

 

In rare cases, Sartaye could start coming every time the player enters the throne room. Resolution: fixed.

 

Events for Divine VIII and IX Rank ups as well as Arcane VII and Arcane IX could get stuck in some cases. Resolution: fixed. Projects for respective rank ups are given as intended.

 

Events for Community IX and X Rank ups could get stuck. Resolution: fixed. Projects for respective rank ups are given as intended.

 

Culture X Rank up event will start properly. 

 

There were incorrect numbers in the Loyalty stat reward in a couple of Pitax Influence events. Resolution: fixed.

 

Region upgrade cards are correctly removed now when you finish upgrading the region.

 

Bald Hilltop events such as "Creeping Death", "Battle for the Bald Hilltop" and "Hunting the Wild Hunt" correctly complete respective quest objectives now.

 

Linxia stops attacks on denizens of your barony properly.

 

No entry points on Pitax city map. Resolution: fixed.

 

Quest objective "Upgrade any region" in the "How to Build a Kingdom" quest can be completed correctly now.

 

Quest objectives in the "Region Upgrade" quest can be completed correctly now.

 

Rank up time reduction project did not work. Resolution: fixed.

 


Classes & Mechanics

 

"Secret of Hooking and Summoning" killed any creatures, not just summoned ones. Resolution: fixed.

 

At 15th level of Arcane and Sage bloodline Sorcerer the characters received School Power - but were unable to select the school that would receive a bonus. Resolution: Sorcerers can now select the school properly. The game will try to select the favored school for sorcerers that are already past level 15 (the selection is based on the other school related feats and the spell selection of a sorcerer, favoring schools with spell focuses and higher level selected spells).

 

Weapon enhancing abilities of Magus, Paladin and ranger archetypes Stormwalker and Flamewarden did not affect unarmed attacks. Resolution: While the rules were ambiguous, we decided that there is no need to limit player selection in this case and made them affect unarmed attacks as well as weapons.

 

Alchemist counted as a divine class for the requirements of Mystic Theurge. Resolution: fixed.

 

The caster level check was incorrect for "Bloodbird" removal (37 instead of 26). Resolution: fixed.

 

"Overwhelming Presence" worked incorrectly. Resolution: fixed.

 

Whenever any character had two identical metamagic rods equipped on his belt the charges were spending on both. Resolution: fixed.

 

Paladin's archetype Divine Guardian could only use Lay on Hands as a move action on himself (while he should have also been able to use them as a move action on the target of his Divine Troth ability). Resolution: fixed.

 


Miscellaneous

 

Linzi didn't disappear after death if she died with active polymorph effect. Resolution: fixed.

 

Chinese localization bugs in Recipes are fixed.

  


Message édité par BillyCorgan le 01-11-2018 à 11:42:57

---------------
Smashing PumpkinsThe Outer Worlds 2AvowedClockwork Revolution
mood
Publicité
Posté le 29-10-2018 à 12:30:02  profilanswer
 

n°14048994
BillyCorga​n
★ Look up here, I'm in heaven
Transactions (3)
Posté le 01-11-2018 à 11:43:11  profilanswer
 

1.0.15

Quest
One of the arguments to convince Jaethal not to sacrifice her daughter during the "Reveal My Destiny" quest was missing if the player chose to "destroy Urgathoa ritual" while talking with Taneka during Jaethal's "Chase My Shadow" quest. Resolution: fixed. If this argument is the decisive one for those players who tried to convince Jaethal, failed and then chose "attack Jaethal" instead, the quest result will be changed. Jaethal will appear at the critical point at the House at the Edge of Times area and act as if she was convinced to let go of her evil ways.
Tristian could be missing at the "Abandoned Keep" area in some cases which made it impossible to complete the "Betrayer's Flight" quest. Resolution: fixed.
The "Blood Calling" quest did not update in some cases if dialogue with Gwart was interrupted incorrectly at the "Flintrock Grassland" area. Resolution: fixed.
The "Hour of Rage" quest did not finish after completing the "Flintrock Grassland" area in some rare cases. Resolution: fixed.
 
Areas
Players couldn't interact with Ivar at the "Littletown" area after the battle. Resolution: fixed.
The direct transition by portals between areas didn't work in the last chapter (players could only move through the "Camp at the Capital Gates" area). Resolution: fixed.
The "Oleg's Trading Post" area in the final chapter couldn't be completed (the dialogue with Kesten Garess didn't start) if Jhod Kavken died during the "Season of Bloom" quest. Resolution: fixed.
Tristian could become uncontrollable after visiting the "Candlemere Tower" area in some cases. Resolution: fixed.
Characters couldn't move at the Capital Inn area after the romance event with Regongar and Octavia. Resolution: fixed.
Tsanna attacked the party at the "Shrine of Lamashtu" area in the final chapter even if players befriended and assigned her as one of the councilors. Resolution: fixed.
Players couldn't leave the "Capital Square" area in some cases because of the Pitax bard NPC which got stuck in one of the cut-scene. Resolution: fixed.
Epilogues finished abruptly at the certain endings of the game. Resolution: fixed.
 
Kingdom
The project "Research into the Nature of Curses: Armag" did not become available in some cases after Armag was defeated. Resolution: fixed.
The project "Research into the Nature of Curses: Davik Nettle" did not become available when Nettle's quest was successfully completed. Resolution: fixed.
"Warden Needs Your Advice" event couldn't be finished and project to rank up Stability stat was not given if certain answers were selected in the corresponding dialogue. Resolution: fixed.
"Magister Requesting an Audience" and "Regent requesting an Audience" events remained active after the meeting with the advisors. Resolution: fixed.
"A Mysterious Letter has Arrived at the Castle" event (letter from Linxia, "Deal With the Devil" quest) could not be completed. Resolution: fixed.
The game could get stuck if the "Coronation" event intersected with Hell Knight's investigation (the "Deal with the Devil" quest). Resolution: fixed.
 
Classes & Mechanics
Sorcerers with Sage archetype bloodline still could not select School Power and had the bonus automatically assigned by the fix. Resolution: fixed.
Saving throw wasn't counted successful after natural 20 roll. Resolution: fixed.
When alchemists had Gear's Rule equipped their bomb charges were restored every time players saved a game. Resolution: fixed.
Fighter's "Weapon Training (Crossbows)" was giving bonuses to attacks and damage with bows instead of crossbows. Resolution: fixed.
 
Items
The Crown disappeared after the use. Fixed: the Crown no longer vanishes once it was used and it can be used twice per day now instead of once.
 
Misc
Several Chinese and Russian localization typos were fixed.
 
System
The game could crash because of the memory lack when loading saves in the final chapter. Resolution: RAM usage is reduced while loading save files.


---------------
Smashing PumpkinsThe Outer Worlds 2AvowedClockwork Revolution
n°14049275
Kryone
Cordialement
Transactions (1)
Posté le 01-11-2018 à 15:34:52  profilanswer
 

Patchfinder - bugmaker :o
 

Citation :

System
The game could crash because of the memory lack when loading saves in the final chapter. Resolution: RAM usage is reduced while loading save files.


A chaque patch, je pense que j'ai un bug bloquant de corrigé. Logiquement avec celui là, je dois pouvoir finir le jeu :D


Message édité par Kryone le 01-11-2018 à 15:37:03
n°14049316
Leilu

Transactions (21)
Posté le 01-11-2018 à 15:56:05  profilanswer
 

The Temple of Elemental Evil est lui aussi rempli de bugs.
Faut croire que c'est une fatalité des jeux basés sur D&D 3.5 :D
 
Espérons quand même que contrairement à TTOEE, les développeurs réussissent à fignoler leur jeu.


---------------
Expert PAKRAM sur MOS 32 H-track en bibande PADIRAC | Logiciels utiles
n°14049768
Kryone
Cordialement
Transactions (1)
Posté le 01-11-2018 à 21:20:27  profilanswer
 

C'est pas comparable. La on est sur des records inégalables. Tant de bugs bloquants c'est de la folie

n°14049881
Eyldebrand​t
Michel de Hurlevent
Transactions (0)
Posté le 01-11-2018 à 23:06:47  profilanswer
 

le pire c'est que le jeu était assez correct à la sortie sur au moins la moitié du jeu  [:clooney8]

n°14050537
diode

Transactions (0)
Posté le 02-11-2018 à 13:48:10  profilanswer
 

Vivement la version 1.1 que je puisse reprendre le jeu plus sereinement...

n°14050650
BillyCorga​n
★ Look up here, I'm in heaven
Transactions (3)
Posté le 02-11-2018 à 14:53:05  profilanswer
 

Tellement. Je suis en congés mais j'ai même pas hésité à le relancer quand je vois ça...


---------------
Smashing PumpkinsThe Outer Worlds 2AvowedClockwork Revolution
n°14052279
falaenthor
Long Long Man
Transactions (0)
Posté le 03-11-2018 à 14:07:08  profilanswer
 

Moi j'y joue au fil de l'eau, par petites sessions, et jamais je n'ai été bloqué par quelque bug que ce soit.
Donc je continue

n°14053162
Kryone
Cordialement
Transactions (1)
Posté le 04-11-2018 à 10:59:46  profilanswer
 

Jeu fini, sans le jeu qui crash sur la dernière zone c'est plus simple :o
 
Sans bug, c'était mon GOTY, la je conseillerai plus d'attendre qu'il soit vraiment stable.
 
Quelques screens de la fin
Le boss

Spoiler :

Quatrième phasehttps://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/943961859821063826/4CCDA143FD11EE13F452A465D54A1149470E4688/


 
Ce qui arrive à Valerie post game :D

Spoiler :

https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/943961859821065135/49630949FCA481166488B5C56F3A79E385D002AA/

mood
Publicité
Posté le 04-11-2018 à 10:59:46  profilanswer
 

n°14056051
VVVVVVV

Transactions (0)
Posté le 06-11-2018 à 10:27:58  profilanswer
 

C'est quoi l'intérêt de ton post Kryone, tu peux m'expliquer ?

n°14056247
Carzomyr
Épée cheatée
Transactions (0)
Posté le 06-11-2018 à 11:48:33  profilanswer
 

Me semble avoir vu passé que la 1.1 arriverait entre le 12 et le 16 Novembre. En espérant que les patchs se calment à ce moment là..

n°14056934
michelb91

Transactions (0)
Posté le 06-11-2018 à 19:20:24  profilanswer
 

Il va falloir patcher la V1.1...


---------------
Michel
n°14059905
diode

Transactions (0)
Posté le 08-11-2018 à 15:44:19  profilanswer
 

Patch note de la 1.1 actuellement en béta.
https://steamcommunity.com/app/6408 [...] 618125823/
Voici les thèmes sur lesquels porte le patch (correction et ajout de fonctionnalités)
Quests  
Areas  
Kingdom  
Classes & Mechanics  
Difficulty settings and fixes  
Items  
User Interface  
Sound and Voice-Over  
Misc  
Localization \ text fixes:
General visual improvements at the following areas
Other visual fixes and improvements  
System

n°14060032
Kryone
Cordialement
Transactions (1)
Posté le 08-11-2018 à 16:38:45  profilanswer
 

C’est à se demander ce qu’il reste à mettre à jour en dehors de cette liste :D
 
Mais j’ai envie de refaire une seconde partie. Je l’aime bien ce jeu.


Message édité par Kryone le 08-11-2018 à 16:39:15
n°14060348
BillyCorga​n
★ Look up here, I'm in heaven
Transactions (3)
Posté le 08-11-2018 à 19:49:55  profilanswer
 

Choca semble valider : "Douze ans et 1421 jeux plus tard, Pathfinder Kingmaker est désormais le titre sur lequel j'ai passé le plus de temps sur Steam." (Plus de 400h).


---------------
Smashing PumpkinsThe Outer Worlds 2AvowedClockwork Revolution
n°14060813
KaneZe

Transactions (0)
Posté le 09-11-2018 à 08:31:14  profilanswer
 

je l'ai recommencé hier, en changeant mon approche. Je ne joue plus un paladin nain, mais un humain rogue qui se bat avec deux dagues.... Et envie de tester autre chose avec les compagnons, j'ai quand même aimé les histoires même si toutes ne se valent pas. Bref le patch 1.1 arrive à point :)

n°14061415
Kryone
Cordialement
Transactions (1)
Posté le 09-11-2018 à 13:46:59  profilanswer
 

Il paraît qu’on a enfin des ailes visibles dans la prochaine version
 
Pour les Aasimar  
https://drive.google.com/file/d/1O8 [...] d1ym9/view
 
Et pour les sorciers ascendants dragon
https://drive.google.com/file/d/19w [...] UuDF7/view

n°14061605
mechkurt

Transactions (0)
Posté le 09-11-2018 à 14:57:40  profilanswer
 

J'ai souvent des plantages au chargement de nouvelle zone dans ce jeu (par exemple dans l'auberge qui est notre 1er repère quand je montes à l'étage).
 
En y repensant j'ai eu aussi pas mal de problème avec Battletech donc je me demandes si mon ordi aurait pas un soucis (RAM, HDD ou allergie à Unity)...
 
D'autres ont des soucis aussi, y'a quelque chose à faire ?


---------------
D3
n°14061951
solal94
Ars longa, vita brevis
Transactions (0)
Posté le 09-11-2018 à 17:32:09  profilanswer
 

Ca ressemble a un pb de drivers.
Il y a un outil intégré a w10 pour les stress tester. A refaire en les retirant un par un jusqu'à l'arrêt des écrans bleus

n°14063387
BillyCorga​n
★ Look up here, I'm in heaven
Transactions (3)
Posté le 10-11-2018 à 20:53:07  profilanswer
 

Ms0SJWRhSRuo
Code a entrer dans l'onglet "BETA" du jeu sur STEAM pour accèder à la 1.1
5.6Go à charger quand même.
 :jap:
 
 [:icon4] Attention, je ne vois plus mes sauvegardes après la manip...  [:ddr555]


Message édité par BillyCorgan le 10-11-2018 à 21:49:58

---------------
Smashing PumpkinsThe Outer Worlds 2AvowedClockwork Revolution
n°14064810
KaneZe

Transactions (0)
Posté le 12-11-2018 à 07:34:05  profilanswer
 

Je suis arrivé au lvl 5 dans ma seconde partie, mais cette fois, j'avoue, j'ai pris un temps pour me poser, et faire évoluer mes personnages...
J'ai tenté pour Amiri 1 lvl de barbare, puis figther 2H et un lvl vivisectionniste. Elle reste fragile, mais cette fragilité est part de sa nature:)
Pour harrim, 1 lvl de clerc, et le reste en druid avec un smelodon, c'est génial de le voir comme ça accompagné de ce gros toutou:)
Pour octavia, l'amener vers acrane trickster, et utiliser les rayons:)
pour valerie, j'hésite elle reste un tank, mais j'ai le sentiment qu'il y a autre chose à faire.  
lizzy file vers eldricht knight avec un gros rôle de support
Bref ca casse un chouia le roleplay, mais ca m'a changé le début du jeu, les combats sont différent à gérer ne serait ce que que par l'absence de soigneur vs ma première partie où j'étais paladin avec jaeth' et lizzy qui avait toutes deux des sorts de soins.

n°14065645
Nymerion

Transactions (0)
Posté le 12-11-2018 à 14:36:34  profilanswer
 

Il me reste 19j pour la quête principale mais impossible de trouver le Seigneur Cerf.

Spoiler :

J'ai vidé toutes les cartes visibles au début, la brume me bloque dans toutes les directions. J'ai choppé Tartuccio sous l'arbre (enfin!), validé la quête associée mais pas de déblocage pour autant. Quelqu'un sait quelles sont les étapes pour faire disparaître la brume et accéder à la forteresse du mec?


Merci

n°14065677
kaboom85

Transactions (0)
Posté le 12-11-2018 à 14:55:14  profilanswer
 

Nymerion a écrit :

Il me reste 19j pour la quête principale mais impossible de trouver le Seigneur Cerf.

Spoiler :

J'ai vidé toutes les cartes visibles au début, la brume me bloque dans toutes les directions. J'ai choppé Tartuccio sous l'arbre (enfin!), validé la quête associée mais pas de déblocage pour autant. Quelqu'un sait quelles sont les étapes pour faire disparaître la brume et accéder à la forteresse du mec?


Merci


 
c'est vraiment au sud, tu dois pouvoir obtenir l'emplacement en suivant la quete, avec la visite au temple de l'elan et tout ça il me semble


---------------
Topic escape game \o/ / Topic Artifact
n°14069782
umbre_tomb​etoile
Zorglub's back
Transactions (0)
Posté le 14-11-2018 à 20:00:53  profilanswer
 

Drapal pour le jour où le jeu ne sera plus buggué as fuck ...  :jap:  :jap:

n°14070434
ZeWalrus

Transactions (0)
Posté le 15-11-2018 à 10:10:09  profilanswer
 

umbre_tombetoile a écrit :

Drapal pour le jour où le jeu ne sera plus buggué as fuck ...  :jap:  :jap:


 
Itou. J'ai prévu de me le faire durant les congès de fin d'année. J'espère que le jeu sera assez clean  [:alph-one]

n°14070435
ZeWalrus

Transactions (0)
Posté le 15-11-2018 à 10:10:10  profilanswer
 

umbre_tombetoile a écrit :

Drapal pour le jour où le jeu ne sera plus buggué as fuck ...  :jap:  :jap:


 
Itou. J'ai prévu de me le faire durant les congès de fin d'année. J'espère que le jeu sera assez clean  [:alph-one]

n°14072439
diode

Transactions (0)
Posté le 16-11-2018 à 13:13:50  profilanswer
 

Patch 1.1 déployé.
Le patch note tient sur 4 posts différente....
https://steamcommunity.com/games/Pa [...] 7523116218 pour les détails
 

n°14072655
Kryone
Cordialement
Transactions (1)
Posté le 16-11-2018 à 15:14:05  profilanswer
 

Cette patch note de la mort  [:babut26]  
On dira ce qu’on voudra mais ils bossent.

n°14072666
arnyek
Mixologue amateur
Transactions (1)
Posté le 16-11-2018 à 15:19:52  profilanswer
 

S'ils pouvaient bosser correctement avant la sortie du jeu, ce serait quand même mieux :o

n°14072990
Kryone
Cordialement
Transactions (1)
Posté le 16-11-2018 à 19:40:04  profilanswer
 

arnyek a écrit :

S'ils pouvaient bosser correctement avant la sortie du jeu, ce serait quand même mieux :o

Doucement :o
Personne leur a expliqué le concept de recette et d’UAT encore.

n°14077990
BillyCorga​n
★ Look up here, I'm in heaven
Transactions (3)
Posté le 20-11-2018 à 18:52:01  profilanswer
 
n°14078008
Gottorp
Burn, burn, yes ya gonna burn
Transactions (0)
Posté le 20-11-2018 à 19:04:43  profilanswer
 

voila drap commencé après avoir refait les 2 PoE (et Witcher III juste avant).
 
Alors c'est moins beau, mais je m'y fait. Je retrouve les règles du "table" et de mes campagnes DD (vieux roliste ADD1 inside).  
 
Pas vu trop de bug, obligé de reprendre des saves pour des conneries.  
 
Pas de doc sur les régles, ok bon je fais avec. Mais gros point noir : on peut pas mettre des notes sur les cartes et c'est vraiment chiant. Donc bloc note papier à coté pour noter.


---------------
Les convictions sont des ennemis de la vérité plus dangereux que les mensonges
n°14091264
Leilu

Transactions (21)
Posté le 29-11-2018 à 19:04:38  profilanswer
 

Bah alors Billy, on fait plus son boulot ? [:vulcain00]  
 
3 DLC et season pass prévus.
https://steamcommunity.com/gid/1035 [...] 7556853383
 
https://steamcdn-a.akamaihd.net/steamcommunity/public/images/clans/32795818/f2d4e5d55d65b4c829c0e17770447056e897702c.jpg

Citation :

Dear Pathfinders!
 
cRPG fans who get the season pass will receive access to all three upcoming DLCs. Each DLC will deliver fresh and exciting content: There are new locations, companions, items, modes and most importantly, new emotions to experience!
 
DLC #1 - “The Wildcards”
Ardent adventurers of The Stolen Lands will soon have the chance to play the first new DLC! Featuring a new playable race Tieflings, a new playable class Kineticists, and of course combining a race with a class, you get a character! Prepare to welcome your new companion, the Tiefling Kineticist who comes, just like every other companion, with her own rich and engaging storyline. Oleg Shpilchevsky, Head of Owlcat Games explains, “A new playable race. During the poll to decide which bonus race we were going to add to the game, one particular option was requested a lot (besides the winner - Aasimars): Tieflings, the people with a drop of demonic blood in their veins. They didn't make it into the base game but became the natural choice for the first piece of post-release content.”
 
The Season Pass and the first DLC “The Wildcards” is due to be released on December 6th, 2018 here on Steam.
https://steamcdn-a.akamaihd.net/steamcommunity/public/images/clans/32795818/a1b1a4fc9a76b0fbc42a81750c66dc3c5658cecb.jpg
 
 
DLC #2 - “Varnhold's Lot”
A new bonus campaign. While celebrating your victory at Jamandi Aldori's mansion, you've met another hero of the Stolen Lands: the mercenary captain Maegar Varn. While you're building your barony in the Shrike Hills and Narlmarshes, Varn and his people are establishing their own nation of Varnhold in the rocky foothills of Dunsward. What did they have to face? Play this new story and export the consequences of the choices you've made there into the main campaign! This exciting new side story is about the size of one chapter of our main campaign and will take 6-12 hours to complete, depending on your playstyle.
 
https://steamcdn-a.akamaihd.net/steamcommunity/public/images/clans/32795818/d23227cc818a8c8c1c1bb5e2f988d200339a5792.jpg
 
DLC #3 – “Beneath The Stolen Lands”
A new game mode. Sometimes you want to play a story with memorable characters, rich lore, and a complicated set of choices and consequences. But then there are days when you just want to grab a sword, cast some spells, and destroy a horde of monsters! This DLC will introduce a rogue-like randomly generated endless dungeon, complete with a new unique boss. You can explore it in a separate game, or as a part of your main campaign. How deep can you go?
 
https://steamcdn-a.akamaihd.net/steamcommunity/public/images/clans/32795818/95c65ccb9ed1190bc82f012ea012b171655c2b5f.jpg
 


 
J'ai fait le prologue. Mon dieu comme ça donne envie de continuer (et de refaire le prologue pour les choix).  [:maman_de_galles:5]  
 
Ne peut-on pas augmenter la vitesse du jeu en combat et surtout en dehors ?


---------------
Expert PAKRAM sur MOS 32 H-track en bibande PADIRAC | Logiciels utiles
n°14091291
arnyek
Mixologue amateur
Transactions (1)
Posté le 29-11-2018 à 19:30:47  profilanswer
 

Leilu a écrit :


 
J'ai fait le prologue. Mon dieu comme ça donne envie de continuer (et de refaire le prologue pour les choix).  [:maman_de_galles:5]  
 
Ne peut-on pas augmenter la vitesse du jeu en combat et surtout en dehors ?


 
 
Il y a des mods pour ça.
C'est bien pratique.

n°14091673
BillyCorga​n
★ Look up here, I'm in heaven
Transactions (3)
Posté le 30-11-2018 à 08:25:16  profilanswer
 

Leilu a écrit :

Bah alors Billy, on fait plus son boulot ? [:vulcain00]  
...


 
Pas mon TU.  [:cosmoschtroumpf]  
... trop de taff... j'ai plus de temps pour moi ces temps-ci...  :sweat:  
 
Un peu frustré par ces DLC, car je n'ai pas fait le jeu (juste 20h) et que je vais devoir craquer quand je m'y remettrai enfin sinon j'aurais le sentiment de passer à côté...


---------------
Smashing PumpkinsThe Outer Worlds 2AvowedClockwork Revolution
n°14092835
diode

Transactions (0)
Posté le 30-11-2018 à 16:57:22  profilanswer
 

@Leilu, Je te pique ton boulot pour la première page  :D  
 
Je viens de m'y remettre (fin du premier chapitre) et je suis beaucoup plus optimiste qu'à sa sortie :)
Je ne sais pas chez vous, mais il fait enfin noir dans la première grosse grotte et il faut sortir les torches pour ne pas se perdre.
Je me sens beaucoup plus impliqué que dans mes première parties (il reste encore 1 ou 2 phrases en anglais, alors que je joue en français, mais rien de dramatique)
 
J'espère que les améliorations sont aussi présentes dans la partie gestion du royaume...
 

n°14094861
Gottorp
Burn, burn, yes ya gonna burn
Transactions (0)
Posté le 02-12-2018 à 16:33:46  profilanswer
 

:hello:  
 
je dois, d'après le journal, trouver Ekun pour lui rapporter un résultat de quete. Je l'ai jamais vu. Il est où ce perso ?


---------------
Les convictions sont des ennemis de la vérité plus dangereux que les mensonges
n°14101883
Gottorp
Burn, burn, yes ya gonna burn
Transactions (0)
Posté le 06-12-2018 à 17:59:55  profilanswer
 

ayant fini par trouver, je reviens avec une autre question. Le gamin Tig a sauver, je l'ai trouvé mais RIEN ne se passe. Un discours dont aucune issue ne donne quoi que ce soit. Faut tuer tout le monde ou quoi ?


---------------
Les convictions sont des ennemis de la vérité plus dangereux que les mensonges
n°14102959
deidril
French Geek Society Member
Transactions (0)
Posté le 07-12-2018 à 11:03:13  profilanswer
 

Gottorp a écrit :

ayant fini par trouver, je reviens avec une autre question. Le gamin Tig a sauver, je l'ai trouvé mais RIEN ne se passe. Un discours dont aucune issue ne donne quoi que ce soit. Faut tuer tout le monde ou quoi ?


 

Spoiler :


Est ce que tu as l'option pour détecter la magie dans le dialogue => Cela te permet de comprendre ce qui se trame


---------------
Ce qui ne nous tue pas nous donne des points d'expériences
n°14103189
Gottorp
Burn, burn, yes ya gonna burn
Transactions (0)
Posté le 07-12-2018 à 13:14:59  profilanswer
 

deidril a écrit :


 

Spoiler :


Est ce que tu as l'option pour détecter la magie dans le dialogue => Cela te permet de comprendre ce qui se trame



 
non :(


---------------
Les convictions sont des ennemis de la vérité plus dangereux que les mensonges
mood
Publicité
Posté le   profilanswer
 

 Page :   1  2  3  4  5  ..  17  18  19  ..  27  28  29  30  31  32

Aller à :
Ajouter une réponse
 

Sujets relatifs
[Sondage] pour qui voteraient les héros de JV ?[Est] Bustes, statues, figurines JV et manga
JDB - Nouvelle émission sur les JV, la techno et autres geekeries[VDS] Jeux tous supports / Bouquins et magazines JV / Artist Tool PCE
[VDS/ECH] Steam Controller / Steam Link / Jeux PS4 MAJ 03/12/15Trouver les bons réglages par rapport a sa config PC
[VDS] plus rienTROUVER
Cherche le nom d'un JV de construction de vaisseau spatialServeur dedié JV
Plus de sujets relatifs à : Pathfinder - Kingmaker Enhanced Edition out


Copyright © 1997-2022 Hardware.fr SARL (Signaler un contenu illicite / Données personnelles) / Groupe LDLC / Shop HFR