Forum |  HardWare.fr | News | Articles | PC | S'identifier | S'inscrire | Shop Recherche
1182 connectés 

 


Dernière réponse
Sujet : Je cherche le test d'un écran LCD Sony ...
Lynk

Difalo a écrit :

mon prochain
 


 
Pour quand ? Je compte me le prendre fin janvier  :p


Votre réponse
Nom d'utilisateur    Pour poster, vous devez être inscrit sur ce forum .... si ce n'est pas le cas, cliquez ici !
Le ton de votre message                        
                       
Votre réponse


[b][i][u][strike][spoiler][fixed][cpp][url][email][img][*]   
 
   [quote]
 

Options

 
Vous avez perdu votre mot de passe ?


Vue Rapide de la discussion
Lynk

Difalo a écrit :

mon prochain
 


 
Pour quand ? Je compte me le prendre fin janvier  :p

difalo mon prochain
Lynk A part un vieux test bidon sur zdnet, j'ai rien trouvé pourtant je suis tres interessé par cette ecran qui accepte le HDTV/Progressive scan se serait parfait pr moi qui est consoleux et joue au PC, un super cadeau de noel pr un étudiant ! Malheureusement je trouve pas de test et vu le prix je voudrai pas faire n'importe quoi  :ouch:   Il y a bien le Samsung 151/171MP mais ils ont pas le DVI (par contre ils ont la TV mais j'ai déja donc ... :/ )
 
 Voici le fameux ecran de la mort qui tue ! :love:  
    SDM-V72W/B  
http://www.sonystyle.com/is-bin/IN [...] g&Dept=cpu
 
 
Overview    
 
Driving entertainment beyond the PC extreme performance for advanced multi-media applications. Sony's Personal Entertainment Display connects directly to game consoles, video players, digital cameras and camcorders, PCs and more. True 16:9 wide screen format is optimized for superior video performance so you can enjoy everything from watching DVDs to immersing yourself in videogames in intense color, full sound and panoramic view. Also, available in metallic silver.

 
 
Features    
 
  ?   17.1 Wide Screen (WXGA 1280 x 768) Enhanced 16:9 wide screen format lets you take full advantage of the panoramic capabilities of video players, game consoles, digital cameras, camcorders, PCs and more.  
 
?   Simple, Versatile Connectivity Easily connects directly to a variety of devices with stereo audio, TV source, composite and s-video, component, and PC inputs.  
 
?   Optimized for Video Bright images, high contrast, super fast 22ms video response time and wide viewing angle combine to deliver exceptional video performance.  
 
?   HDTV Compatible Enjoy 1080i and 720p picture quality when connected to a High Definition video signal.  
 
?   SRS WOW Audio Technology Creates a full, wide sound experience with deep, rich bass.  
 
?   Convenient Slim Remote Control Access features, control the video source, power, volume and more.

 
 

Copyright © 1997-2022 Hardware.fr SARL (Signaler un contenu illicite / Données personnelles) / Groupe LDLC / Shop HFR