non il y a pas de fil qui touche le ventilo,oui ils sont facilement démontable.
je vient de recevoir un mail une réponse de mon ticket :
Dear Customer :
Thanks a lot for your help.
Can you please feedback detail address , country and tel# so that we can arrange it to you.
And please also help us to send the defective fan back to our RMA center in CZ once you receive the new fan , we will offer you the RMA number and you can pack the defective fan by using the cover that come with the new fan.
Please be informed that according to Sapphire RMA policy, Sapphire will pay for sending customer replacement fan, but customer will need to pay for returning Sapphire defective fan.
You can just send via air mail so that can save the cost.
We need the defective back so that we can make some failure analysis.
We appreciate your cooperation.
donc,si j'ai bien compris il faut que je leurs transmet met coordonnées pour qu'il me contact tel ?il faut parler anglais?
je doit envoyer en CZ le ventilo pour qu'il voit le défaut du ventilateur omg.
sa veut dire quoi RMA ?
ma carte peut t'elle fonctionner avec un ventilateur en attendant ?.
il sont compliquer chez sapphire !
lien du ventilo HS date de fabrication 26/09/2016
merci de votre aide
Message édité par frenzy62 le 01-03-2017 à 21:56:44