Forum |  HardWare.fr | News | Articles | PC | S'identifier | S'inscrire | Shop Recherche
2663 connectés 

 


Dernière réponse
Sujet : besoin d'aide pour un tuto
Suri englishmaaaaaaaaaaaaaaaan :D

Votre réponse
Nom d'utilisateur    Pour poster, vous devez être inscrit sur ce forum .... si ce n'est pas le cas, cliquez ici !
Le ton de votre message                        
                       
Votre réponse


[b][i][u][strike][spoiler][fixed][cpp][url][email][img][*]   
 
   [quote]
 

Options

 
Vous avez perdu votre mot de passe ?


Vue Rapide de la discussion
Suri englishmaaaaaaaaaaaaaaaan :D
koulip31 Use the line tool to draw a line over the rod in every frame. (Save periodically to avoid losing your work in the event of an accident.) The line will not cover the rod, but this is OK -- just draw one line per frame.  
----
 
en gros faut dessinier une ligne (et une seul) assez large pour couvrir le baton . et ceci sur toutes les frames de ton image
 
faire goof de pas cahcer le manche :)
tssstare je comprends pas un tuto en anglais(:( )  
 
 
En fait , ce que je comprends moi , c'est "tracé une ligne dessus l'épée" ,mais en fait j'ai l'impression que c'est plutôt tracer un rect autour de l'épée  non ?parce que si je fais qu'une ligne , ça va pas faire beau...
 
 
 
The aura stuff is done on all frames simultaneously.) [B]Use the line tool to draw a line over the rod in every frame. (Save periodically to avoid losing your work in the event of an accident.) The line will not cover the rod, but this is OK -- just draw one line per frame.[/B]
 
 
 
(Note: In the above picture, it looks like there is a white bulge at the end of the white line, but this is just an artifact of the background image.)
 
If the beam is fanned (moving), then use the polygonal lasso tool (not the curvy lasso) to draw a polygon around the area covered by the fanning rod, then choose Edit > Fill to fill your polygon with white. Be careful to avoid premature closing of the polygon which can happen when a point is too close to the starting point. This will cause very noticable glitches on playback! Do not try to make the blade blur or fade when moving -- that's just too much trouble and it won't look authentic if you do.
 
 
 
http://www.theforce.net/theater/so [...] nley.shtml

 

[jfdsdjhfuetppo]--Message édité par Tssstare le 22-05-2002 à 16:46:01--[/jfdsdjhfuetppo]


Copyright © 1997-2025 Groupe LDLC (Signaler un contenu illicite / Données personnelles)